مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:

فتنه 88 جزئی از تاریخ و فراموش نشدنی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز خطاب به کسانی که از ترس زیر سوال رفتن جایگاه اجتماعی خود می گویند فتنه 88 باید فراموش شود، گفت: فتنه 88 جزئی از تاریخ و فراموش نشدنی است.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۵۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام داوود عبدالهی در جمع پاسداران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج درگز اشاره به حوادث نهم دی ماه 88 کرد و گفت: عده ای می گویند فتنه 88 که در کشور اتفاق افتاد، بحثی انتخاباتی بود و دیگر باید فراموش شود و راجع به آن صحبت نشود.

وی ادامه داد: کسانی می گویند فتنه 88 باید فراموش شود، که اتهام فتنه دامن گیر آنها می‌باشد و به این دلیل در صدد به فراموشی سپردن این حادثه عظیم می باشند و زنده نگه داشتن 9 دی به ضرر آنهاست و جایگاه اجتماعی آنها را زیر سوال می برد.

وی در ادامه در پاسخ به این گروه گفت: وقتی قرآن خود حوادث تلخ و شیرین انبیاء گذشته و ظالمان زمان آنها را بیان می کند و زمانی که تاریخ ائمه اطهار (ع) برای ما بیان می شود، هدف از این تاریخ که در قرآن ذکر می شود یا در سایر کتب، بحث عبرت گیری است که ما با ولی زمان خود دچار اشتباهات پیشینیان نشویم، بنای قرآن بر حفظ تاریخ است.

عبدالهی گفت: وقایع انقلاب اسلامی، خصوصا فتنه 88 و حماسه نهم دی هم جزئی از تاریخ است که باید حفظ شود و بماند تا مومنین از منافقین تشخیص داده شوند، اگر می گویید فتنه 88 فراموش شود در واقع می گویید تاریخ باید فراموش شود عاشورا و قرآن باید فراموش شود چون آنها هم جزئی از تاریخ و دربردارنده ی تاریخ هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها