بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛

دولت به دور از دیپلماسی خنده، با قاطعیت با رژیم آل سعود برخورد کند

ما دانشجویان بسیجی از دولت محترم انتظار داریم که به دور از دیپلماسی خنده، با قاطعیت و متناسب با ظلم های صورت گرفته با این رژیم برخورد کند.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۴۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران طی بیانیه ای نسبت به اقدام  عربستان در اعدام شیخ نمر واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ...
با دیگر رژیم سفاک و خون خوار آل سعود باطن پلید خود را با به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر این مجاهد وارسته، آزاده و خستگی ناپذیر به منصه ظهور گذاشت.

بسیج دانشجویی ضمن محکومیت این اقدام شنیع ، تبریک و تسلیت خود را خدمت ساحت مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب، علما و فضلا و همه ی انسان های بیدار جهان اسلام عرضه می دارد.

 عمل ظالمانه این رژیم منحوس هدفی جز انتقام از شکست های مفتضحانه خود در سوریه و عراق و یمن ندارد. آل سعود به کرات ثابت کرده است که دست نشانده ای مطیع برای اربابان غربی – عبری خود بوده و لذا حاضر است برای اثبات این ننگ دست به هر جنایتی بزند ولی باید بداند که خون مظلومان، کاخ این داعشیان سفید پوش را ویران خواهد کرد.

ما دانشجویان بسیجی از دولت محترم انتظار داریم که به دور از دیپلماسی خنده، با قاطعیت و متناسب با ظلم های صورت گرفته با این رژیم برخورد کند.

لازم به ذکر است؛ دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز همچون آحاد مردم غیور و آزادی طلب، در تجمع اعتراضی در مقابل سفارت عربستان سعودی شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات