خبرهای داغ:
مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین:

مسئولین در تحقق اهداف نظام از ایثارگران الگو بگیرند

مسئولین در تحقق اهداف نظام بایستی از خانواده‌های شهدا الگو بگیرند زیرا آنها با تقدیم بهترین‌های خود، استقلال و آزادی واقعی را برای ملت ما به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۸۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر جانباز، علی‌رضا محسنی مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، با ایشان دیدار کرد.

در این دیدار جانباز، علی‌رضا محسنی مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین که خود از جامعه ایثارگران است، با تاکید بر تسریع در انجام امور ایثارگران گفت: با توجه به ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و خانواده‌های شهدا، بر آحاد مردم به ویژه مدیران دستگاه‌ها لازم است که در جهت رفع مشکلات این عزیزان اقدام نمایند.

محسنی افزود: انجام امور جامعه ایثارگران در اولویت برنامه‌های ماست و در جهت رفع مشکلات مربوطه آنها از هیچ کوششی، کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ایثارگران را مدیران واقعی جامعه دانست و گفت: مسئولین ما برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی می‌بایستی از خانواده‌های شهدا و جانبازان الگو بگیرند چرا که آنها با تقدیم بهترین‌های خود، استقلال و آزادی واقعی را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

در ادامه این دیدار، حقایق‌پور با بیان اینکه تمام تلاش ما بر احقاق حقوق حقه جامعه ایثارگران است، گفت: ما معتقدیم امروز اگر کاری از دستمان برآید و برای خانواده‌ها شهدا و ایثارگران انجام ندهیم باید در آخرت پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران برای تحقق خواسته‌هایشان از مدیران و دستگاه‌های مختلف اجرایی انتظارات ویژه دارند، افزود: همه تلاش ما بر این است تا با تطبیق این خواسته‌ها با قانون، بتوانیم حتی‌الامکان مشکلات آنها را برطرف کنیم.

گفتنی است: این دیدار با هدف بررسی راهکارهای حل مشکلات جامعه ایثارگران استان قزوین و هماهنگی بهتر برای ارائه خدمات مناسب به آنها صورت گرفت

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها