رئیس نظام پزشکی تربت جام خبر داد

ارائه بیش از یک هزار خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم

رئیس نظام پزشکی تربت جام گفت: همزمان با شانزدهم دیماه سالروز درگذشت دکتر محمد کوثری بیش از یک هزار خدمات پزشکی رایگان توسط پزشکان نوع دوست به محرومان منطقه در تربت جام ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۷۶۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر محمد رضا تولیت در نشست خبری «آن طبیب مهربان» نکوداشت دکتر کوثری افزود: مرحوم دکتر کوثری بیش از30 سال خدمت بدون منت به مردم محروم شهرستان های تربت جام، تایباد و باخرز ارائه کرد و مردم این منطقه خود را مدیون آن طبیب مهربان می دانند.

وی اضافه کرد:همزمان با سالروز وفات دکتر کوثری روز خدمت بدون منت و توقع دراین شهرستان نامگذاری شده است و همه صنوف اعم پزشکان و...ارائه خدمات رایگان را با هماهنگی کمیته امداد بهزیستی و مجمع خیرین سلامت به بیماران محروم و مردم جامعه صورت می گیرد.

مسئول برگزاری همایش با اشاره به خدمات رایگان در این روز تصریح کرد: در روز همایش 65 پزشک بصورت رایگان در مناطق محروم خدمات رسانی می کنند و تعداد 9 نانوایی اقدام به توزیع نان رایگان در مناطق محروم سطح شهر خواهند کرد و نیز با کمک خیرین تعداد 6 زندانی جرائم غیر عمد آزاد می شوند.

دکتر تولیت گفت: تشکیل بنیاد دکتر کوثری، نامگذاری یکی از میادین شهر بنام ایشان و توزیع 40 میلیون ریال کمک های غیر نقدی در قالب بسته غذایی توسط بهزیستی و 170 میلیون ریال خدمات پزشکی به جامعه هدف ارائه می دهد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش گفت: تکثیر خدمات دکتر کوثری، رونق و تشویق به نیکوکاری، شناسایی دکتر کوثری به پزشکان و مردم، اهمیت خدمت رایگان به محرومان و اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی از اهداف برگزاری این همایش می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها