مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه کرمانشاه در گفتگو با بسیج:

۶۰۰ هزار نفر از یادمان‌های استان کرمانشاه بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی، گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ۶۰۰ هزار نفر از ابتدای امسال تاکنون از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۹۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفتگو با بسیج گفت: 600 هزار نفر اعزام شده به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف و به صورت کاروانی و سازماندهی شده یا به صورت خودجوش و مردمی از سراسر کشور هستند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اعزام به مناطق عملیاتی جنوب از 28 دی ماه از استان کرمانشاه خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب از 28 دی ماه آغاز می‌شود و اعزام دانش‌آموزان پسر نیز از ابتدای اسفند تا 15 اسفند ادامه دارد.

یوسفی‌راد با بیان اینکه دانشجویان استان کرمانشاه از 15 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، گفت: از ابتدای فروردین اعزام سایر اقشار مردم و محلات به مناطق عملیاتی جنوب آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا بیستم فروردین ماه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌ها امسال هشت تا 10 هزار دانش‌آموز در بخش خواهر و برادر و چهار تا پنج هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند، افزود: همزمان با اعزام دانش‌آموزان خواهر به جنوب دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند و زمان اعزام دانش‌آموزان برادر به جنوب، دانش‌آموزان دختر به غرب اعزام می‌شوند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر اسکان از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است، گفت: زیارتگاه‌ها و یادمان‌های استان کرمانشاه در زمینه فضاسازی از آمادگی بالایی برخوردار هستند و نسبت به سال‌های گذشته از نظر کیفی توسعه پیدا کرده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه حضور کاروان‌ها در زیارتگاه‌ها، اردوگاه‌ها و یادمان‌های مختلف استان و اعلام رضایتمندی آنها نشان‌دهنده کیفیت وضعیت موجود است، افزود: با تعامل با ارتش، پادگان ابوذر از امسال به صورت دائمی و در تمام طول سال آماده پذیرایی از زائران است در حالی که در سال‌های گذشته به صورت مقطعی مورد استفاده زائران قرار می‌گرفت.

یوسفی‌راد با بیان اینکه خادمین و عوامل اجرایی برای حضور در اردوگاهای شهید گودینی در اهواز و اردوگاه امام رضا(ع) در آبادان آماده هستند، عنوان کرد: خادمان در قالب گروه‌های هفت تا هشت نفره و در دوره‌های 10 روزه به اردوگاه‌های ذکر شده اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در طول سال 94 نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان به مدت 80 شب در اردوگاه توحید کرمانشاه اقتدار رزمندگان و عملیات‌های استان کرمانشاه را به تصویر کشید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار