شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی امام حسین(ع) مطرح کرد

تبانی رژیم آل سعود با دولت انگلیس برای کسب تصدی در شورای حقوق بشر

شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی امام حسین(ع) در بیانیه خود اظهار داشت: رژیم سعودی جهت تصدی کرسی نمایندگی در شورای حقوق بشر سازمان ملل به تبانی با دولت استعمارگر انگلیس پرداخته بود تا مسیر انتقادات خود را در زمینه حقوق بشر کمتر کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۱۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، متن بیانیه شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی امام حسین(ع) در محکومیت به اعدام شیخ نمر باقر النمر، به شرح زیر است:

هنوز چندی از اقدام دولت نیجریه در حمله به بیت معظم شیخ زکزاکی که با حمایت آل سعود صورت گرفت، نگذشته است که پس از ماه‌ها التهاب و تردید در خصوص وضعیت شیخ نمر، رهبر معنوی شیعیان عربستان سرانجام رژیم منحوس آل سعود پس از ریختن خون هزاران نفر از مردان و زنان و کودکان بی گناه منطقه و همچنین کشتار بی سابقه حجاج بیت الله الحرام دست به اقدام جنون آمیز دیگری برای خاموش کردن موج بیداری اسلامی در منطقه و عربستان زد که تحقیقا سبب بیدار تر شدن جوانان انقلابی  و در پی آن تزلزل  پایه‌های حکومت به خون بنا شده آل سعود می‌گردد.

اعدام مجاهد شیعه شهید شیخ نمر باقر النمر علاوه بر متاثر کردن قلوب ارادتمندان به آزادی و آزادگی ، مهر تاییدی بر خفقان موجود در این کشور است که به نام دفاع از حقوق بشر دست به خونبارترین جنایت‌ها بوسیله همپیمانان خود و  مزدوران تکفیری می‌زنند که سبب بیم و نگرانی نهادهای مستقل بشر دوستانه در اقصی نقاط جهان را به دنبال داشته است.

رژیم بد نام سعودی چندی پیش به استناد اسناد معتبر، جهت تصدی کرسی نمایندگی در شورای حقوق بشر سازمان ملل به تبانی با دولت استعمارگر انگلیس پرداخته بود تا شاید از این طریق ضمن کسب جایگاه در عرصه جهانی، مسیر انتقادات روز افزون از خود را در زمینه حقوق بشر کمتر کند.

اما این رژیم با این اقدام نابخردانه خود سبب آشکار تر شدن نیات خبیث حاکمان دیکتاتور و کوته فکر خود شد تا اسباب تبدیل شدن آل سعود به آل سقوط بدست جوانان بیدار سرزمین حجاز انشا الله معجل تر فراهم گردد که در این راه طبیعتا ملت همیشه بیدار ایران اسلامی پشتیبان و حامی آنان مثل گذشته خواهد بود.

حال پرسش اساسی این است که مدعیان آزادی و حقوق بشر جهانی چه واکنشی در برابر این اقدام نشان خواهند داد؟!! آیا دوباره مهر سکوت بر لب زده و خاموشی خفت بار خود را ادامه خواهد داد؟؟!!

لذا ما دانشجویان بسیجی 16 دانشگاه غیر انتفاعی مشهد، از دستگاه دیپلماسی کشور و سران قوا می‌خواهیم به مسئولیت و ماموریت درست و انقلابی خود در این زمینه عمل نموده واکنشی قاطع و سخت در  راستای آرمان‌های انقلاب که دفاع از مظلوم و حمایت از ندای حق و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌باشد، اتخاذ کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها