امام جمعه تربت جام در گفتگو با "بسیج":

عده‌ای مریض القلب به دنبال نامطمئن جلوه دادن انتخابات هستند

امام جمعه تربت جام گفت: عده‌ای مریض القلب به دنبال نامطمئن جلوه دادن انتخابات هستند.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۳۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
حجت‌الاسلام سید علی موسوی فر درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره انتخابات وحق الناس افزود: عده‌ای مریض القلب به دنبال نامطمئن جلوه دادن انتخابات هستند، ایجاد خدشه در انتخابات و ایمان مردم خیانت بزرگ اجتماعی و سیاسی است.

وی تصریح کرد: پذیرش نتیجه انتخابات از اهم مصادیق حق‌الناس است؛ همه باید تسلیم باشند و خدشه در رای مردم نیز حق‌الناس است که جوابش بسیار سخت است.

موسوی با اشاره به بیانات اخیرمقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه کشور گفت: تریبون نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است و از این قرارگاه باید مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بیان شود.

امام جمعه تربت‌جام شهادت آیت‌الله شیخ نمرعالم بزرگ شیعی عربستان را به دست آل سعود تسلیت گفت و اظهار داشت: آل سعود با ایجاد وحشت به دنبال سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های غلط خود نسبت به یمن و بحرین و حمایت از تروریسم است.

وی در ادامه گفت: آل سعود خود را در حال سقوط می‌بیند برای نجات خود تفرقه بین شیعه و سنی را در رأس سیاست‌های خود قرار داده اما مردم جهان شاهد وحدت شیعه و سنی در محکومیت شهادت شیخ نمر بودند.

حجت‌الاسلام موسوی فر با تشکر از بصیرت شیعه و اهل سنت و وحدت بی‌نظیر این منطقه گفت: برگزاری اجتماع بزرگ اعتراض‌آمیز درمحکومیت آل سعود با حضور جمع کثیر علمای شیعه و سنی نشان از آگاهی و دشمن‌شناسی مردم انقلابی تربت‌جام دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها