خبرهای داغ:
مسئول کمیته علمی اجلاس سراسری نماز:

گفتمان ویژه طلاب و روحانیون در نمایشگاه بیست وچهارمین اجلاس نماز

مسئول کمیته علمی اجلاس سراسری نماز اظهار کرد: در نمایشگاه بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز 3 گفتمان ویژه ی طلاب و روحانیون پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۹۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام نعمت الهی مسئول کمیته علمی اجلاس سراسری نماز گفت: نمایشگاه «عطر حضور» ویژه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز است.

وی افزود: در این نمایشگاه 3 گفتمان ویژه ی طلاب و روحانیون پیش بینی شده که در این گفتمان ها ابعاد نماز از جنبه های مختلف بررسی و برای مخاطبان تبیین می گردد.

مسئول کمیته علمی بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز همچنین خاطر نشان کرد: بمنظور افزایش دامنه مخاطبانِ گفتمان های نماز،  5 گفتمان هم برای شهرستان های استان تمهید شده است و برای دانش آموزان و نسل جوان هم گفتمان های متعددی همچون اهمیت و جایگاه نماز، شیوه های جذب دانش آموزان به نماز، سبک زندگی انسان های موفق، نماز و مصونیت اجتماعی، تأثیر نماز در رشدو تعالی جوانان برگزار می شود.

همچنین مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز گفت: صداوسیمای مرکز قزوین ویژه برنامه ای با موضوع نماز در ایامی که نمایشگاه دایر است؛ از محل برپایی نمایشگاه بصورت زنده از شبکه قزوین پخش خواهد کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها