خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

مسئولان مراقب نفوذ دشمن از راه برجام باشند

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: شورای امنیت ملی آمریکا امروز کار نفوذ را در 53 کشور اسلامی و به خصوص ایران با جدیت تمام پیگیری می کند.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۱۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گردهمایی سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا با بیان اینکه پروژه نفوذ، پروژه پیچیده ای است گفت: غربی ها بسیار امیدوارند که از ناحیه برجام به ایران نفوذ کنند چون معتقدند برجام دریچه های نفوذ را به ایران باز کرده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه در ایران هم افرادی هستند که به برقراری رابطه با آمریکا علاقه مندند و دشمن بیشترین سرمایه گذاری را بر روی همین افراد انجام می دهد چرا که می داند دشمن از بستر همین افراد می تواند نفوذ را انجام دهد.

کوچک خانی نفوذ دشمن را از نوع نرم و از طریق تبلیغات دانست و افزود: این نوع نفوذ درصدد تاثیرگذاری بر روی افراد برای تغییر رفتار در افراد است.

وی زدن عقبه فکری انقلاب، جدا کردن مردم از نظام، برهم زدن وحدت دینی در جامعه، ترویج دین حداقلی، مهار ایران و جلوگیری از الگو شدن در منطقه را از اهداف عملیاتی نفوذ دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمن تمام اهداف فوق را سالهاست که دنبال می کند امااحساس می کند که برجام بهترین راه برای عملیاتی کردن اهداف فوق است.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه زمینه های نفوذ دشمن، مسئولان خسته و بریده از مقاومت، وجود افراد و گروههای مطرود نظام، نبودن اراده جدی برای مقابله با نفوذ، مشکلات اقتصادی است ابراز کرد: شورای امنیت ملی آمریکا امروز کار نفوذ را در 53 کشور اسلامی و به خصوص ایران با جدیت تمام پیگیری می کند.

کوچک خانی در پایان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان 70 مرتبه از کلمه نفوذ استفاده کردند و امروز یکی از دغدغه های معظم له پدیده نفوذ در کشور است و مسئولان و مردم باید مراقب این پدیده خطرناک باشند.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها