خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان:

تاکستان ظرفیت تقسیمات کشوری را ندارد کاندیداها وعده‌ای ندهند

فرماندار تاکستان گفت: کاندیداها تحت هیچ شرایطی در خصوص تقسیمات کشوری سخن نگویند و وعده ای ندهندچرا که شهرستان تاکستان ظرفیت تقسمات کشوری را ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۲۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان فرماندار تاکستان در جلسه شورای اداری این شهرستان که روز گذشته برگزار شد با اشاره به انتخابات سال 94 اظهارکرد: کاندیداها نباید تحت هیچ شرایطی درخصوص تقسیمات کشوری سخن بگویند چراکه شهرستان تاکستان ظرفیت تقسیمات کشوری ندارد و بر اساس قانون برنامه ششم تقسماتی نخواهد داشت لذا امیدواریم کاندیداهای گرامی در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهورس اسلامی و سیاست های دولت برنامه های مناسب و مدون طراحی کرده و ارائه دهند.

وی گفت: انتخابات مانند یک مثلث است که سه ضلع دارد یک ضلع آن انتخاب شوندگان، یک ضلع آن برگزارکنندگان و ضلع سوم آن انتخاب کنندگان یعنی مردم هستند.

حیدری افزود: هیات اجرایی در سه حوزه فرعی و یک حوزه اصلی به خوبی و با هماهنگی و هم افزایی شکل گرفته است و سعی شده معتمدین با همکاری بخشداران و فرماندار با همراهی دادستان محترم و رئیس محترم ثبت احوال معرفی شوند و در بخش ها نیز بر اساس همین معیار عمل شده است و به لطف خدا هیات های اجرایی از افراد پاک و قابل اعتماد هستند.

وی تصریح کرد: هیات های اجرایی حق ندارند در تبلیغات انتخابات به نفع یا علیه کاندیدایی ورود پیدا کنند چرا که قانون گذار این موارد را پیش بینی و تعیین کرده است و در این خصوص اگر مواردی مشاهده شود نه تنها آن عضو عزل می شود بلکه به مراجع قضایی نیز معرفی خواهد شد و این موضع به فرماندار و بخشدار نیز برمی گردد و فرماندار و هیات نظارت از این قاعده مستثنی نیستند.

فرماندار تاکستان اضافه کرد: هیات های اجرایی و برگزارکنندگان حق ورود به مقوله تبلیغات انتخابات به نفع هیچ احدی را ندارند اما اگر نامزدها و یا فعالان سیاسی از این عزیزان تخلفی دیدند گزارش کتبی خود را به همراه مستندات به فرمانداری اعلام کرده و تحویل دهند.

حیدری گفت: مطمئنا اگر هر مستندی مبنی بر تخلف هیات های اجرایی به دست ما برسد، از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.وی با اشاره به کاندیداها و نامزدهای انتخابات تصریح کرد: تا قبل از اعلام رسمی اسامی کاندیداها، نامزدها احتمالی هستند لذا امیدوارم همه سعی کنیم در چارچوب قانون حرکت کنیم.

فرماندار تاکستان با اشاره به شرایط انتخابات و وظیفه حراست از آراء مردم تاکید کرد: این افتخار بزرگی است که برای ما ایجاد شده تا در مسیری گام برداریم که حاصل خون هزاران شهید و جانیاز و آزاده ای است که این نقلاب را بعد از سی و هفت سال از گردونه سهمگین عبور داده اند، لذا تکلیف ما را شهدا تعیین کرده اند و این انقلاب را به صورت امانت در اختیار ما قرار داده اند تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم و این موضوع را ملاک عمل خود قرار دهیم.

حیدری خطاب به کاندیداها انتخابات اسفند ماه سال جاری تصریح کرد: نکند خدای ناکرده برای کسب رای از راه غلط، خدمات 37 ساله انقلاب و نظام را زیر سوال ببرید چراکه همه می دانیم این انقلاب و آرامش به آسانی بدست نیامده و این خدمات و آسایش کنونی حاصل زحمات و به خون غلتیدن شهدا و تلاش های آزادمردان بی ادعایی است که جان خود را برای اعتلای ایران اسلامی فدا کردند لذا ما وظیفه داریم که از آن محافظت کنیم.

وی افزود: بی شک کاستی ها و نارسایی هایی وجوددارد که باید برای آنها برنامه دادو به این وسیله مردم را به سوی خود هدایت کرد نه اینکه با زیرسوال بردن قوانین مصوب مجلس که به تایید شورای نگهبان رسده، درصدد جذب آراء بود.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۱:۴۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۴
آقاي فرماندار مگر آنجايي كه ظرفيت دارند شهرستان شده اند؟ بندر امام خميني بعنوان بزرگترين بندر تجاري كشور با 80 هزار جمعيت هنوز يك بخش محروم است و علي رغم داشتن شرايط، نمايندگان شهرستان مانع رشد آن شده اند
پر بیننده ها