خبرهای داغ:
منوچهر محمدی در همایش بسیج رسانه در قزوین:

برد - برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست

معاون سابق وزرات امور خارجه گفت: برد برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست چرا که او به دنبال سلطه است.
کد خبر: ۸۶۱۹۶۷۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، یازدهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه و ششمین یادواره شهدای رسانه استان صبح امروز در سالن قائم با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین ، دکتر منوچهر محمدی معاون سابق وزارت خارجه ، حجت الاسلام عابدینی امام جمعه محترم استان،مسئولین صدا و سیما و همچنین اصحاب رسانه استان برگزار شد.

دکتر منوچهر محمدی معاون سابق وزرات خارجه و از دیپلمات های برجسته کشورمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و ایران اسلامی افزود: انقلاب اسلامی دو هدف داشت یک هدف کوتاه مدت به پیروزی رسیدن انقلاب و دیگری حرکت مداوم در راستای پیروزی انقلاب و خط قرمز بر سلطه استکبار کشید، و در برنامه دراز مدت نابودی سلطه نامشروع جهانی را دنبال کرد.

وی گفت: دو ابر قدرت شرق و غرب در همه زمینه در حال رقابت بودند اما در مود ایران و انقلاب اسلامی به تفاهم کامل رسیدند، اختلاف ما با آمریکا مبنایی و بنیادی است و هرچقدر ما پیش برویم امریکا ضعیف می شود و هر چقدر آمریکا جلو بیاید ما ضرر می کنیم، این که می گویند برد برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست.

محمدی ابراز کرد: برای مهار انقلاب سه مرحله طرح ریزی کردند: جنگ نظامی 8 ساله و جنک نیابتی که توسط تروریست ها و داعش انجام می شود.

برد برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست

جنگ نرم در اصل جنگ افکار است

دکتر محمدی در ادامه افزود: جنگ نرم که در اصل جنگ افکار است در جنگ تحمیلی جاسوسی فقط دادن اطلاعات در موضوعی را دنبال می کرد اما درنفوذ خود شخص هم طراح و هم مجری می باشد ودر ساختار قدرت و جامعه نیز حضور دارد کاری که یک نفوذی می کند بسیار خطرناکتر از جاسوس است.

معاون سابق وزرات خارجه یادآور شد: در ایران بیش از 17 توطئه براندازی داشتیم که هر دو سال یک بار اتفاق افتاده است و اخرینش هم فتنه 88 بوده است که در فتنه 88 نفوذ پیاده شد.

برد برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست

وی گفت: در 5 مرحله اکراه، جذب، بازگشت به ارزش های گذشته و طاغوتی به دنبال نفوذ هستند کارهایی نظیر توهین به امام علی(ع)که بحث اکراه را دنبال می کردند و یا صف کشیدن مردم برای خرید از مک دونالد بحث جذب و در دوران سازندگی با آوردن اشرافیگری و تجمل گرایی به جای ساده زیستی جای ارزش های انقلابی و ضد ارزش ها عوض شد.

محمدی عنوان کرد:یکی از مراحل نفوذ که در مقاله ای نوشتم بازگشت به ارزش های گذشته و طاغوتی است که با تبلیغات قوی حتی نخبگان ما را تحت تاثیر قرار می دهند و یک نخبه سیاسی ما می گوید : آمریکا می تواند تمام زیر ساخت های نظامی ما را با یک بمب اتم هدف قرار دهد.

برد برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست

معاون سابق وزرات خارجه تصریح کرد:امروز که مسئله انقلاب مطرح است، چها رشاخص برای شناسایی نفوذی داریم هرکس زاویه تبصره آورد یا خودش نفوذی است یا کار نفوذ را انجام می دهد که عبارتند از:اسلام ناب محمدی نه اسلام لیبرالی و آمریکایی تشیع علوی نه تشیع صفوی.

این دیپلمات برجسته بیان داشت: اما انقلاب دارای اصول و ارزشها و قانون اساسی می باشد که خط راستین امام راحل و ولایت رهبری مطرح جزئ این ارزشها و قانون می باشد در انتخابات پیش رو نقش نفوذ بسیبار خطرناک است و عافیت طلبان می گویند: با جان کری قدم بزنیم گل بگیم و گل بشنویم، اوباما شخصی مودب می شود ، در انتخابات بسیار دقت کنید و هر کس با ارمانها زاویه گرفت صلاحیت حضور در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ندارد.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه ریزش در میان نخبگان جامعه بسیار بالاست اما رویش های امید بخش در بین توده هاست انقلاب در حال پیشرفت است و آرزوی غلبه بر انقلاب را به گور خواهند برد.

برد برد با دشمن قسم خورده امکان پذیر نیست

در پایان این مراسم از خبر نگاران فعال در حوزه رسانه و نفرات برتر جوایز و لوح تقدیر اهدا شد و از خانواده های شهدای رسانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

1002/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها