خبرهای داغ:
امام جمعه گرمسار خواستار شد:

روند رو به رشد برنامه های فرهنگی و قرآنی در شهرستان ادامه یابد

امام جمعه گرمسار خواستار ادامه روند رو به رشد برنامه های فرهنگی و قرآنی در این شهرستان شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۹۹۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد صبح امروز در نشستی که در محل اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار برگزار شد گفت: اساس هر جامعه ای بر پایه فرهنگ آن استوار است و در صورت اشاعه فرهنگ اسلامی شاهد رشد آن جامعه خواهیم بود.

وی افزود: فرهنگ یکی از ضروریات زندگی روزمره انسان است و بدون اشاعه فرهنگ یقیناً جامعه دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد.

امام جمعه گرمسار یادآور شد: دستگاه هایی که متولی امور فرهنگی کشور هستند باید بر تقویت این مهم در جامعه اهتمام ورزند و با تزریق خوراک فرهنگی مناسب به جامعه و به ویژه قشر جوان، آنها را از گمراهی و نقشه های شوم دشمنان مصون داشته و به مقابله با بدخواهان نظام و انقلاب برخیزند.

وی ضمن اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی بسیار خوبی که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار و آرادان در حال انجام است، خواستار حفظ و تقویت این برنامه ها و روند رو به رشد آنها شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد ادامه داد: سایر ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان نیز باید در برگزاری و انجام برنامه های فرهنگی شهر بیش از پیش همت گمارند تا شاهد ارتقای سطح فرهنگ عمومی در جامعه باشیم.

وی تقویت فرهنگ را یک عامل بازدارنده در مقابل ناهنجاری های اجتماعی دانست و تصریح کرد: اگر خوراک فرهنگی و قرآنی مناسب توسط بانیان امر و متولیان فرهنگی به جامعه تزریق شود شاهد کاهش مشکلات و موانع در کشور خواهیم بود.

امام جمعه گرمسار همچنین خاطرنشان کرد: یکی از اماکنی که می توان برای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی در آن سرمایه گذاری کرد بقاع متبرکه است که با توجه به فراهم بودن بستر و پیش زمینه مذهبی در این اماکن مقدس امیدواریم مسئولین به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها