خبرهای داغ:

دیدار مسئولین بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام با خانواده شهدا

فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با خانواده شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۷۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا با خانواده شهیدان سیدهادی مرتضوی در روستای ابرسج و محمدتقی غلامی و حسن شاه حسینی در روستای میقان دیدار کردند.

در این دیدارها که شورای پایگاه های بسیج شهید مطهری روستای ابرسج و امام خمینی(ره) روستای میقان نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بخش بسطام در سخنانی با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تجلیل از صبر و استقامت خانواده آنان اظهار کرد: این دیدارها با هدف کسب روحیه از خانواده شهدا و تفقد از شما و تجلیل و تکریم شما ایثارگران انقلاب اسلامی انجام می شود و ما خود را مدیون شما می دانیم.

وی افزود: در عرصه کنونی که جنگ نرم بر ما تحمیل شده بهترین راه مقابله با آن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه و خانواده هاست.

محمدی با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند بیان کرد: این فرهنگ بوده که انقلاب را پیروز و دفاع مقدس و بعد از آن تا به امروز توانسته این انقلاب را حفظ و در جهان گسترش دهد و دشمنان این فرهنگ را در برابر خواسته های خود سد محکمی می دانند و با آن به مقابله جدی برخاسته اند.

وی تصریح کرد: تلاش ما در بسیج و سپاه و شما خانواده شهدا باید این باشد که این فرهنگ حفظ شود و به نسل های دیگر نیز انتقال یایبد و این دیدارها می تواند در این مسیر قرار گیرد.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب شما خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستید و باید تلاش شود تا شما به عنوان ارکان این نظام مورد توجه باشید و الگویی برای نسل های مختلف انقلاب قرار گرفته و فرهنگ شهدا را در جامعه ترویج دهید.

در این دیدارها خانواده شهیدان مرتضوی،غلامی و شاه حسینی به بیان خاطراتی از شهدا پرداخته و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرده و گفتند: شهدا از ما می خواهند در مسیر اسلام و ولایت قدم برداریم و اگر کسی از این مسیر فاصله بگیرد شهدا آن دنیا جلوی آنها را خواهند گرفت و باید مراقب باشیم و در مسیر روشن اسلام و ولایت حرکت کنیم تا در دنیا و آخرت مورد رحمت شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها