خبرهای داغ:
توسط رئیس بنیاد بوئین‌زهرا انجام شد،

تشریح برنامه‌های بنیاد بوئین‌زهرا در ایام دهه‌فجر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا، برنامه‌های این نهاد را در ایام بزرگداشت دهه‌فجر تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۲۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از ایثار حسین ساروخانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت ایام بزرگداشت دهه‌فجر برگزار می‌شود، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت.

وی رژه موتوری نیروهای مسلح به سمت گلزار شهدا، برگزاری مراسم ورود نمادین حضرت امام(س) به میهن اسلامی و گلباران تمثال مبارک ایشان در گلزار شهدا و اجرای سرود دانش‌آموزی با مضمون دهه‌فجر انقلاب اسلامی در این مراسم را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

این مسئول غبارروبی و گلباران گلزارهای شهدا در شهرها و روستاها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، برپایی نمایشگاه قزوین 57 در نمازجمعه و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، نواختن زنگ مدارس توسط ایثارگران را از دیگر برنامه‌های بنیاد بوئین‌زهرا عنوان کرد.

ساروخانی گفت: حضور زندانیان سیاسی در نمازجمعه‌ تاکستان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه "پاسخ جوانان ایران به پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب"، تبلیغات محیطی با محوریت شهدای انقلاب اسلامی، تعویض پرچم گلزارها و اجرای مسابقات ورزشی جهت جامعه هدف از برنامه‌های دیگر بنیاد است
ارسال نظرات
پر بیننده ها