خبرهای داغ:
معاون سرمایه انسانی رسانه ملی:

رسانه اثر گذارترین ابزار در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن است

معاون سرمایه انسانی رسانه ملی اظهار کرد: رسانه اثر گذارترین ابزار در برابر تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین جعفری معاون سرمایه ی انسانی رسانه ی ملی در رأس هیئتی بلند پایه در سفری دو روزه به صداوسیمای مرکز قزوین ضمن دیدار با همکاران، مشکلات و نیازهای این مرکز را بررسی کرد.

جعفری ابتدا در جمع کارکنان صداوسیمای مرکز قزوین حضور یافت و ابعاد تأثیر گذاری رسانه را تشریح کرد.

وی با اشاره به تأثیر برنامه های صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: رسانه اثر گذارترین ابزار در برابر تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمن است که می تواند توطئه های  دشمنان را خنثی و بی اثر کند.

معاون سرمایه انسانی رسانه ملی همچنین به تحولات دنیای امروز اشاره و تصرح کرد: تغییر ماهیت قدرت، سرعت تغییرات و توجه بشر به مسائل راهبردی موجب شده تا دنیای امروز متفاوت از گذشته باشد که این تفاوت موجب سیال شدن نیازها و ملزومات راهبردی بشر شده است.

 جعفری با اشاره به پیدایش جنبش های اسلامی منطقه و تلاش دشمن برای مهار جمهوری اسلامی گفت: دشمن با بهره گیری از وجود تروریست های منطقه برای مهار جمهوری اسلامی دست به اقداماتی همچون جنگ در سوریه و یمن زد که این جنگ ها موجب پیدایش ظرفیت جدید برای همگرایی حوثی ها، علویون و فاطمیون با کشورمان شد.

معاون سرمایه انسانی رسانه ملی در ادامه به راهبردهای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی راهبردهای براندازی و مهار را در دستورکار قرار داد که به فضل الهی ناکام ماند و اکنون به راهبرد استحاله و نفوذ روی آورده است.

جعفری در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های معاونت سرمایه  انسانی رسانه ملی در حوزه  نیروهای انسانی اشاره و خاطر نشان کرد: همکاران ما در حال طراحی و تدوین مدلی هستند که بتوانند بر اساس آن نیازهای همکاران و چالش های آنان را برطرف کنند.

در ابتدای این دیدار هم معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ضمن تشکر از سفر معاون سرمایه نسانی رسانه ملی و مدیران کل این حوزه به استان گفت: معاونت سرمایه انسانی بعنوان یکی از ارکان رسانه ملی است که مهندسی نیروی انسانی را بر عهده دارد.

حضور در جلسه شورای مدیران، حضور در گلزارشهدای قزوین، زیارت امامزاده حسین، ادای احترام به شهدای رسانه، تجلیل از خانواده شهدای صداوسیمای مرکز قزوین، حضور در شورای ایثارگران مرکز و حضور در جلسه شورای مدیران صداوسیمای مرکز قزوین از دیگر برنامه های معاون سرمایه انسانی رسانه ملی و هیئت همراه در سفر دو روزه به استان قزوین بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها