خبرهای داغ:

جلسه شورای همفکری بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود برگزار شد

شورای همفکری بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود با حضور رئیس اتاق اصناف،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۳۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای همفکری بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با حضور روئسای اداره صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف و فرماندهان پایگاه ها و شورای بازار شاهرود در سالن جلسات اداره صنعت،معدن و تجارت شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع برنامه های دهه فجر و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد در خصوص برنامه های دهه فجر و برگزاری یادواره شهدا اصناف بحث و تبادل نظر شد و در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و توجه آن در اصناف و بازاریان و کارکردهای آن تبادل نظر شد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان شاهرود در این جلسه با بیان اینکه تلاش داریم برنامه های دهه فجر امسال پربارتر از سالهای گذشته باشد اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا مهمترین برنامه در دهه مبارک فجر است که همکاری و همراهی همه اصناف و بازاریان را می طلبد.

حسین عجم افزود: با توجه به نفوذ دشمن باید تلاش شود در این بُعد نیز دقت گردد و برگزاری همایش کارکردهای فضای مجازی از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر گرامیداشت 37 سال تلاش ملت ایران در استقامت و اقتدار و استقلال است و باید تلاش کنیم که این دهه با اجرای برنامه های اثرگذار گرامیداشته شود.

عجم با بیان اینکه دشمن می خواهد اقتدار ما را بگیرد گفت: در این 37 سال تمام تلاش دشمن این بوده که مردم ما از انقلاب حمایت نکنند اما به فضل الهی و بصیرت مردم و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب این توطئه ها ناکام و ملت ما هر سال پرشورتر از سال گذشته آن در صحنه حضور داشته اند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر اجرای برنامه های اثرگذار در دهه مبارک فجر بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در این دهه برنامه هایی اثرگذار و به خصوص برای قشر نوجوان و جوان جامعه از فعالیت های انقلاب و به خصوص قشر اصناف و بازاریان و نقش آنان در پیروزی انقلاب و اهداف آن تا به امروز نشان دهیم.

جواد تولایی تصریح کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز باید تلاش کنیم تا این فریضه مهم را در جامعه گسترش دهیم و اصناف و بازاریان که بدنه مردم با آنها در تماس هستند می تواند در این مسیر نقش مهمی ایفا نمایند و با رفتار و کارکرد خود عملی این فریضه را در جامعه گسترش دهند.

رئیس اتاق اصناف شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ما در اتاق اصناف تلاش داریم تا اصناف و بازاریان در این مورد توجیه شوند و بتواند نقش روشنگری داشته باشند.

قدرت الله قدرتی با اشاره به دهه فجر نیز گفت: اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب و تا به امروز نقش پرنگی در حفظ و حراست از انقلاب داشته اند و در این راستا نیز برنامه های مختلفی در دهه فجر با همکاری همه اصناف اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها