یادواره ۵ سردار و ۶۲ شهید کاشمر عملیات های کربلای ۴ و ۵ برگزار شد

یادواره ۵ سردار و ۶۲ شهید کاشمر که در عملیات کربلای ۴ و ۵ به شهادت رسیده بودند با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۲۷۸۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم  مسئول حوزه علمیه حاج شیخ کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای ۴ و ۵ گفت: پدران و مادران شهدا اگر دانش علمی بالائی ندارند ولی بینش و بصیرت بالائی دارند که خیلی از تحصیل کرده ها ندارند و همین پدر و مادران با بینش و بصیرت خود باعث تربیت فرزندانی همچون احمدی روشن ها شدند که باعث پیشرفت علمی این کشور در صنایع هسته ای شدند.

حجت الاسلام نیک بین با اشاره به جمله شهید جهان آرا که گفته بود " اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید و مواظب باشید که ایمان شما سقوط نکند" یادآور شد: اگر ایمان ما و جامعه سقوط کند همه چیز سقوط خواهد کرد، شهدا با ایمان محکم و استوار ۸ سال ایستادند و دفاع کردند و اگر جنگ ۳۰سال طول می کشید باز هم، چون اعتقاد به خدا و اهل بیت (ع) داشتند و پیرو ولایت بودند استقامت می کردند، امروز مردم و مسئولین ما باید از شهدا درس صبر و استقامت بگیریم.

حجت اسلام نیک بین افزود: شهدا با ایمان به خدا از دنیا گذشتند و بر نفس خود غلبه کردند و اوج گرفتند آنقدر که به خدا رسیدند، آنان فهمیدند این دنیا حقیقی و باقی نیست و حیات و زنده بودن جای دیگر است؛ ما برای اینکه به خدا برسیم باید خلاف نفس خودمان حرکت کنیم. باید از زندگی شهدا درس بگیریم و یاد آنان را در همه حال زنده نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها