خبرهای داغ:
معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین:

استعدادهای برتر حوزه علمیه قزوین مورد حمایت قرار می‌گیرند

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین گفت: نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۴۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌‌الاسلام سیدمصطفی ابراهیمی معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین از شناسایی وحمایت از نخبگان و استعدادهای برترحوزه علمیه استان خبر داد.

 معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین افزود: نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه استان قزوین پس از شناسایی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: در راستای حفظ و حراست از سرمایه انسانی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان حوزه‌های علمیه در اجرای برنامه‌ها و مأموریت‌های حوزه در زمینه تولید و توسعه علوم دینی و گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی، معاونت پژوهش حوزه علمیه استان قزوین اقدام به شناسایی و سازماندهی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر حوزه کرده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: برای این امر مهم مرکزی در حوزه علمیه قم تشکیل شده است و نخبگان و استعدادهای برتر استان‌ها پس از شناسایی برای انجام مصاحبه و احراز شرایط به مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر معرفی شدند و بعد از طی مراحل علمی به شبکه نخبگان کشور می‌پیوندند.

ابراهیمی در تشریح این برنامه زمینه‌های شناسایی استعدادهای برتر را متنوع و گسترده ارزیابی کرد و گفت: عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، اخلاقی، تربیتی و مدیریتی از جمله این زمینه‌ها به شمار می‌رود.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها