خبرهای داغ:
مسئول گروه تلویزیونی سپاه قزوین:

دعوت از هنرمندان بسیجی برای ساخت مستند در راستای مقابله با جنگ نرم

مسئول گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین از هنرمندان بسیجی در راستای ساخت مستند و فیلم های کوتاه جشنواره ای و انیمیشن سازی در راستای مقابله با جنگ نرم دعوت به همکاری می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۱۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، طیب امیری مدیر گروه تلویزیونی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین از هنرمندان بسیجی که علاقمند به فعالیت در زمینه های هنری دارند دعوت نمود تا درتولید برنامه ها در گروه تلویزیونی سپاه استان قزوین فعالیت نمایند.

وی با اشاره به زمینه‌های فعالیت علاقمندان بیان کرد: گروه تلویزیونی سپاه جهت تولید برنامه های روتین تلویزیونی و ساخت مستند و فیلم های کوتاه جشنواره ای و انیمیشن سازی در راستای مقابله با جنگ نرم که امروزه گریبان‌گیر جامعه و قشر جوان ما شده است آماده همکاری با هنرمندان بسیجی است.

امیری عنوان کرد: بسیجیانی که در رشته های تصویربرداری، کارگردانی، بازیگری، تدوین، فیلمنامه نویسی و صدابرداری تخصص لازم را دارند و یا علاقمند به کسب تخصص می باشند و زمینه های لازم را دارا می باشند می توانند با مراجعه به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج)مراجعه کنند.

آدرس مدیریت گروه تلویزیونی: قزوین -خیابان سعدی بالاتر از منبع آب طبقه فوقانی بانک انصار، شماره تماس 33368788- 09107840060  برادر امیری

ارسال نظرات
پر بیننده ها