نشست مشترك رئيس سازمان ورزش بسيج و سرپرست فدراسيون جودو برگزار شد؛

خدابخش: همكاري فدراسيون جودو و بسيج، يك انقلاب براي توسعه ورزش جودو است

سرپرست فدراسيون جودو پس از جلسه مشترك با رئيس سازمان ورزش بسيج گفت:همكاري فدراسيون جودو و بسيج، يك انقلاب براي توسعه ورزش جودو است.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۰۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج، جلسه مشترك مديران فدراسيون جودو و سازمان ورزش بسيج برگزار شد. در اين جلسه كه صبح امروز در محل سازمان ورزش بسيج برگزار شد، سرتيپ دوم پاسدار كاظم يزداني رئيس سازمان ورزش بسيج و رشيد خدابخش سرپرست فدراسيون جودو با بحث و تبادل نظر، راه هاي همكاري مشترك را بررسي كردند.

رشيد خدابخش سرپرست فدراسيون جودو در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج درباره نتايج اين جلسه گفت: با توجه به سوابق مديريتي و تجارب جناب آقاي يزداني در جودو علاقمند بوديم كه از تجربيات ايشان براي پيشرفت جودو استفاده كنيم. در همين راستا امروز در جلسه اي مشترك به نتايج خيلي خوبي رسيديم و مقرر شد تا با امضاي يك پروتكل همكاري در آينده نزديك از توان بسيج براي توسعه رشته جودو در سطح كشور استفاده كنيم.

خدابخش با اشاره به توافقات صورت گرفته در اين نشست افزود: معتقدم همكاري فدراسيون جودو و بسيج مي تواند يك انقلاب و يك نقطه طلايي در تاريخ جودو براي توسعه و گسترش اين رشته رزمي باشد. مقرر شد تا پايان سال آينده، توسط فدراسيون جودو، حدود 300 تخته تاتامي را براي تجهيز سالن هاي ورزشي بسيج در سراسر كشور در اختيار بسيج قرار گيرد تا اين سالن ها تجهيز شود.

وي در ادامه با بيان اينكه فدراسيون جودو مانند بسيج به دنبال افزايش سرمايه گذاري در رده هاي پايه است، اظهار داشت: هم اكنون طبق آماري كه ارائه شد در 9 استان كشور پايگاه هاي استعداديابي بسيج در رشته جودو فعال هستند و اين مي تواند كمك خوبي براي پشتوانه سازي براي آينده رشته جودو باشد. در فدراسيون جودو هم همين سياست را دنبال مي كنيم و با توجه به برنامه اي كه تا المپيك 2024 تنظيم كرده ايم، مي خواهيم از رده هاي پايه و سنين پايه روي پرورش قهرمانان كار كنيم.

سرپرست فدراسيون جودو خاطر نشان كرد: علاوه بر همكاري با بسيج در رده هاي پايه، به دنبال اين هستيم تا با كمك بسيج، جودو را در بين خانواده ها و بانوان گسترش دهيم و در همين رابطه روي آموزش رشته كاتا كه اصيل است برنامه ريزي كرده ايم. به هر حال با توجه به فضاي مناسبي كه بسيج دارد،بانوان بيشتر به سالن هايي كه توسط بسيج اداره مي شود اعتماد مي كنند و اين مي تواند يك نقطه عطف براي توسعه جودو به خصوص در بخش بانوان باشد.
ارسال نظرات