خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان میامی:

همراهی مردم در کنار مسئولان در مبارزه با مواد مخدر ضروری است

معاون فرماندار شهرستان میامی گفت: حرکت بسیجی‌وار و گسترده در راستای مقابله با مواد مخدر و جنگ نرم استکبار و حضور پررنگ مردم در کنار مسئولان ذیربط، لازم و ضروری است.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۶۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، علیرضا آشوری در هشتمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه نجات انسان‌ها در تمام ادیان الهی به آن اشاره‌شده است و با اقدامات مناسب و هدایت گونه می‌توانیم جان انسان‌ها را نجات دهیم، ابراز داشت: جامعه‌ای سالم، شاداب و موفق خواهد بود که به‌دور از هرگونه اعتیاد باشد و وظیفه همه ما است که برای کاهش اعتیاد به مواد مخدر در جامعه تلاش کنیم.

وی گفت: حرکت بسیجی‌وار و گسترده در راستای مقابله با مواد مخدر و جنگ نرم استکبار و حضور پررنگ مردم در کنار مسئولان ذیربط، لازم و ضروری است.

معاون فرماندارشهرستان میامی با بیان اینکه اعتیاد دسیسه و نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی است که با آلوده کردن جوانان این مرزوبوم به کشور ما ضربه زده و خانواده‌های معتادان را گرفتار این بلای خانمان‌سوز گرداند، گفت: دشمنان انقلاب با حربه‌های مختلف ازجمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... نتوانستند به این کشور ضربه وارد کنند اما با وابسته کردن جوانان به اعتیاد برنامه‌های بسیار شومی را دارند.

آشوری همچنین به موضوع برجام اشاره‌ کرد و یادآورشد: با اجرای برجام پیام های بسیار خوبی از ایران به دنیا مخابره شد و در عرصه های مختلف سیاسی و بین‌المللی ایران به حقوق قانونی خود دست پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برجام نتیجه مقاومت و ایستادگی همه ملت بزرگوار ایران اسلامی بود که در نهایت به اثبات حقانیت این ملت آزاده در بین جهانیان منجر شد.

رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی میامی نیز در این نشست به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر اجرای جشن‌های انقلاب، نمایشگاه‌های عکس و نشریات سال ۵۷، اجرای مسابقات فرهنگی و ... در شورای کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها