مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد

آغاز فعالیت‎ دستگاه‌ها در دهه فجر با حضور در خانه یکی از شهدای انقلاب

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های عضو کمیته ستاد دهه فجر، آغاز فعالیت‌های خود را با حضور در خانه یکی از شهدای انقلاب آغاز نمایند.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۸۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد سید سعید سرابی  امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان خراسان رضوی گفت:برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بستر مناسبی برای تقویت روحیه خود باوری ملت ایران و فرصت مناسبی برای تبیین و انعکاس پیشرفت‌ها به دست آمده در طول سالهای انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر آن که از موازی کاری در فعالیتهای فرهنگی و هنری بپرهیزید افزود: همکاری و مشارکت دست جمعی در فعالیت های فرهنگی و هنری را باید به عنوان راهبرد جدی در نظر گرفت و در راستای آن گام برداشت.
 
دبیر کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان خراسان رضوی تصریح کرد: انتظار می رود تمامی دستگاه های عضو کمیته، آغاز فعالیت های خود را با حضور در خانه یکی از شهدای انقلاب آغاز کنند و این رسم را در این شهر پایه گذاری نمایند.

سرابی ادامه داد: با توجه به برگزاری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سعی کنید شور و نشاط اجتماعی را برای مردم فراهم کنید اما مراقبت نمایید تا در فعالیت های فرهنگی و هنری دچار آسیب نشویم.

 برگزاری شب شعر، شب خاطره انقلاب، گل بانک انقلاب، جشن ویژه انقلاب ویژه کارکنان، سرود و نمایش، برگزاری مسابقات قصه گویی و قرآن و عترت از مهمترین برنامه های مطرح شده در جلسه بود .

در این جلسه مصوب شد، جدول برنامه های کمیته فرهنگی و هنری استان در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا نسبت به پوشش خبری اقدام نمایند همچنین دستگاه های عضو کمیته به شرح برنامه های فرهنگی و هنری خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها