خبرهای داغ:
معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد:

اعزام 225 مبلغ در ایام الله دهه فجر

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین از اعزام 225 مبلغ به استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۱۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین؛ حجت‌الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اقدامات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین همزمان با ایام‌الله دهه فجر گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مسئولیت دو کمیته از کمیته‌های ستاد دهه فجر استان قزوین را بر عهده دارد.

وی افزود: این کمیته‌ها شامل قرآنی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های اسلامی و انجمن‌های اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اداره‌کل اعزام مبلغ و مبلغه است، اضافه کرد: این اعزام‌‌ها از 18 تا 22 بهمن‌‌ماه جاری در استان انجام می‌شود.

نظری تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر حدود 72 نفر از مبلغین و مبلغات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه استان قم که شامل 49 نفر آقا و 22 نفر خانم هستند به استان قزوین اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام 153 نفر از مبلغین و مبلغات استان قزوین طی ایام‌الله دهه فجر که شامل 120 نفر آقا و 33 نفر خانم است، تصریح کرد: مجموعه اعزام‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام‌الله دهه فجر 225 نفر است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: یکی از توصیه‌های تبلیغی که در ایام‌الله دهه مبارک فجر به مردم می‌شود در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نظری تصریح کرد: همچنین در ایام‌الله دهه فجر مبلغین و مبلغات استان قزوین در رابطه با نامگذاری سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» که از سوی مقام معظم رهبری انجام شده است به گفت‌وگو و تبادل‌نظر می‌پردازند.

وی گفت: طی این ایام مبلغین و مبلغات مردم را در رابطه با تبیین و روشنگری برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راهنمایی می‌کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها