خبرهای داغ:
رئیس دانشکده علوم قرآنی دامغان:

تبلیغ فرهنگ وقف را وظیفه خود میدانیم

رئیس دانشکده علوم قرآنی دامغان گفت: وقف یکی از آموزه های ارزنده دین اسلام است و تبلیغ این فرهنگ را وظیفه خود میدانیم
کد خبر: ۸۶۲۶۱۹۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، حجت الاسلام لطف الله خراسانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود 90 دانشجو در دانشکده علوم قرآنی دامغان در حال تحصیل بوده و تعدادی از دانشجویان را به صورت مهمان به واحد های دیگر اعزام کرده ایم.

وی افزود: تمام ظرفیت های دانشکده علوم قرآنی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ وقف و همچنین پیشبرد برنامه های فرهنگی امامزادگان به کار خواهیم گرفت.

رئیس دانشکده علوم قرآنی دامغان تصریح کرد: به عنوان یک دانشکده زیرمجموعه اوقاف به هیچ وجه خود را مباحث مربوط به وقف و بقاع متبرکه جدا نمیدانیم و در این زمینه ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

خراسانی گفت: در حوزه فعالیت های قرآنی نیز علاوه بر اجرای برنامه های آموزشی که وظیفه اصلی ماست، در مناسبت های دیگر نیز در حد توان با مجموعه همکارانمان در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان همکاری داشته ایم.

وی افزود: ظرفیت های مختلف این دانشکده هنوز به خوبی تشریح و تبیین نشده و حتی بسیاری از مردم استان از وجود این ظرفیت در استان بی اطلاعند و باید تلاش کنیم به نحو احسن نسبت به معرفی این دانشکده و رشته های موجود در آن به مردم اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها