خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان قزوین خبرداد

برگزاری نمایشگاه دانش رسانه در دهه فجر

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تشریح کرد: برگزاری نمایشگاه دانش رسانه با همکاری فرماندهان در سطح شهرستان ها از برنامه های شاخص بسیج رسانه استان قزوین می‌باشد.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برنامه های متعدد این قشر طی دهه فجر خبر داد.

سرباز  اظهار کرد: مهمترین برنامه ای بسیج رسانه که سازمان خود را برای برگزاری آن آماده می کند انتخابات هیئت رئیسه بسیج هنرمندان است که امیدواریم در ایام الله دهه فجر با موفقفیت اجرایی شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های شاخص بسیج رسانه برگزاری نمایشگاه دانش رسانه با همکاری فرماندهان در سطح شهرستان ها می باشد که تلاش شده است در این نمایشگاه اطلاعاتی در خصوص جنگ نرم، قدرت رسانه، شبکه های اجتماعی، کتاب و مطبوعات به عموم مراجعه کنندگان ارائه شود.

سرباز با اشاره به بازدید از خانواده شهدای اصحاب رسانه در دهه فجر عنوان کرد: جایگاه شهدای رسانه برای سازمان همیشه ویژه است و سرکشی از این خانواده ها در ایام الله دهه فجر از برنامه های مهم  این قشر بسیج به حساب می آید.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با یادآور شدن غبارروبی مزار شهدا همراه با سایر اقشار بسیج در دهه فجر بیان کرد: عطر انشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های بسیج رسانه است، یادآوری جانفشانی شهدا و اهدافی که آنان دنبال می کرده اند می تواند به روشنی هر چه بیشتر راه حقیقت و دنبال کردن این راه تاثیر به سزایی داشته باشد.

سرباز همچنین به برگزاری  مسابقه فجر خبرنگاران انقلاب اسلامی اشاره کرد و توضیح داد: این مسابقه در دهه فجر برگزار می‌شود و علاقمندان و خبرنگاران می توانند یادداشت ها، مقالات و یا اخبار ویژه خود را درسایت بسیج رسانه بارگزاری کنند و داوران در این بین بهترین ها را انتخاب خواهند کرد، در ادامه بهترین آثار در یک گرد همایی پیش از پایان سال تقدیر خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سعی ما در جهت روشنگری و ارائه بهترین برنامه ها جهت گرامی داشت هر چه بهتر ایام پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها