خبرهای داغ:
به همت نظام صالحین سپاه شاهرود؛

اردوی سه روزه بصیرتی فرهنگی سرگروه های بسیج مساجد و محلات برگزار شد

اردوی سه روزه بصیرتی فرهنگی سرگروه های بسیج مساجد و محلات به همت نظام صالحین سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۵۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی سه روزه سرگروه ها و مربیان نظام صالحین بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود اظهار کرد: این اردوی سه روزه در تهران برگزار می شود و با برنامه ریزی انجام شده شرکت کنندگان در یک اردوی بصیرتی فرهنگی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: در این اردو قریب به 70 نفر از مربیان و سرگروه های بسیج مساجد و محلات و دست اندرکاران نظام صالحین شهرستان حضور دارند که از موزه عبرت،لانه جاسوسی،پارک موزه دفاع مقدس،حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و حرم امام راحل(ره) بازدید خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این اردو با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و مشاهده هزینه هایی که برای انقلاب شده و خون های پاکانی که بر زمین ریخته شده تا این انقلاب تاکنون پابرجا بماند برگزار می شود.

مرتضوی تصریح کرد: احساس غرور و خودباوری نسبت به اینکه ما آمریکا را زیر پا له کرده ایم و آمریکا توان حل کردن مشکل ما را ندارد و عبرت گرفتن از تاریخ اهمیت این اردو را بالا می برد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود با بیان اینکه این اردو برای سرگروه ها نوعی اردوی بصیرتی و فرهنگی است گفت: تلاش داریم در این اردو زوایای پنهانی از تاریخ معاصر انقلاب اسلامی و دستاوردها و عبرت های آن برای مربیان و سرگروه های صالحین بازخوانی شود و آنها بتوانند با دیدی بازتر به تحکیم اعتقادات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بدنه بسیج و حلقه های صالحین بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها