عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ

رئیس جمهور به‌ جای فرافکنی امید مردم را با تدبیر اقتصاد مقاومتی افزایش دهد

احمدوند با بیان اینکه دولت به جای ایجاد کلیدواژه‌های جدید سیاسی به دنبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی باشد، گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم به جای فرافکنی امید مردم را با تدبیر اقتصاد مقاومتی افزایش دهد.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۸۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ محمد احمدوند عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگاظهار داشت: دولت به جای فرافکنی ضعف مدیریتی خود در حوزه اقتصاد با ایجاد کلیدواژه‌های سیاسی، به بدنبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تقریب مذاهب در ادامه اظهار داشت: همانطور که امام خمینی (ره) بیان داشتند، حکومت ایران حکومت مستضعفین است و نه مستکبرین و خوب است دولت به جای ترویج اشرافیگری به دنبال کاهش فاصله طبقاتی باشد و آرمان خدمت به مستضعفین را در سر بپروراند.

احمدوند با بیان اینکه با گفتار درمانی مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود، گفت: رئیس جمهور به جای فرافکنی امید مردم را با تدبیر اقتصاد مقاومتی افزایش دهد نه اینکه روز به روز تنها در بیان از امید مردم سخن بگوید.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها بدان اشاره کرده‌اند، چیزی که می‌تواند زمینه‌ساز اصلی برای رفع مشکلات اقتصادی باشد، پایه‌گذاری اقتصاد مقاومتی است.


ارسال نظرات