خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین

بیش از 1500 برنامه در ایام الله دهه فجربرگزار می شود

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین اظهار کرد: بیش از 1500 برنامه در استان و در نواحی مختلف و حوزه‌های مقاومت انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۴۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبر گزاری بسیج درقزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین صبح امروز  در نشست خبری کمیته فرماندهان نیروهای مسلح ویژه ستاد دهه‌فجر در لشکر 16 زرهی قزوین برگزارگردید، برنامه های دهه فجر را تشریح کرد.

ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر اشاره ای به  اقتدار نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران در برخورد با ناوها و نیروهای متجاوز کرد که آن را ناشی از توسعه و پیشرفت اقتدار روز افزون  ایران اسلامی درتحت رهبری امام خامنه ای که برگرفته از آرمانهای ناب امام راحل است دانست.

 وی گفت: انقلاب ما با عاشورا به پبروزی رسید و با نهضت عاشورایی هم ادامه خواهد یافت تا به دست مبارک صاحبش برسد.


معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: ما  با شعار  تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری  و همدلی و همزبانی، بیش از 1500 برنامه  در استان  و در نواحی مختلف و حوزه‌های مقاومت انجام خواهد شد.

طاهرخانی به برنامه‌ها اشاره کرد و بیان کرد: ایجاد فضای متنوع و شاد  برای خانواده ها،ازجمله نمایش خیابانی پیرامون موضوعات انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف، برنامه های نشست بصیرتی در راستای تحقق اهداف  و منویات رهبری از برنامه‌های دهه فجر است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه های ورزشی متنوع، دیدار از خانواده های شهدا و یادواره شهدای همایش مدافعان حرم دعوت از 16 شخصیت بزرگ کشوری در استان درایام دهه فجر، و حضور بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم با ویزیت رایگان محفل انس با قران و برگزاری حلقه های صالحین و صنایع دستی و نمایشگاه و اعزام گروهی به موزه عبرت در تهران  از دیگر برنامه های سپاه صاحب الامر(عج) خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین:

در ادامه این نشست سرهنگ رضا فاضل نیا معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: در نیروی انتظامی علاوه بر برنامه های مشترک با سپاه و ارتش تزیین اماکن مربوط به نیروی انتظامی، برگزاری مراسمات جشن کارکنان پایور و خانواده ها،سربازان را در دستور کار خود داریم.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی با جوایز دو میدانی و سایر مسابقات که  مخصوص نیروهای ناجا، دیدار با خانواده شهدا ی انقلاب و تجلیل از این عزیزان،غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از حافظان امنیت، و مسابقات مقاله نویسی و عکاسی نیز برای نیروهای ناجا پیش بینی شده است و در آخر هم همگام با مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت خواهیم کرد.

 

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها