کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با "بسیج":

استمرار اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نابودی امریکا و اسرائیل است

استمرار اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نابودی امریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب است.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۳۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
مجتبی نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز آنقدر قدرتمند شده که وقتی ملوانان امریکائی به اسارت ایرانی ها درآمدند چندین ناو هواپیمابر و جنگده امریکائی به نیروهای سپاه هشدار دادند و وقتی که با مقاومت و تیزهوشی و اقتدار آنان مواجه شدند بسرعت عقب نشینی کردند.

 وی این حرکت فرزندان سپاه را الگوئی برای مقابله با جبهه استکبار در همه عرصه های نظام عنوان کرد و افزود: باید در همه عرصه های کشور این حرکت جریان سازی شود و همه باید مقید به استکبار ستیزی باشند، زیرا آمریکا و غرب هیچگاه خیر خواه ملت ایران نبوده است.

نصیری ادامه داد: امروز تفکر و اندیشه های جمهوری اسلامی ایران بعنوان قلب تپنده منطقه استراتژیک خاورمیانه در حال نفوذ به کشورهای اروپائی و آفریقائی است و دشمن در صدد مقابله با این نفوذ است و قصد دارد تا با تسخیر این قلب تپنده منابع استراتژیک جهان را بدست آورد.

این کارشناس مسایل سیاسی به اهداف آمریکا در انتخابات آینده اشاره کرد و افزود: آمریکا درصدد است تا افرادی در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام نفوذ کنند که نسبت به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب بی تقاوت و همه دلبستگیشان غرب و امریکا باشد.

نصیری تصریح کرد: استمرار اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نابودی امریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب است و تا زمانی که سیاستمداران این دو کشور از ظلم حمایت و مظلوم را سرکوب کنند ما مدافع مظلوم و مبارز با ظالم خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها