خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه تيپ12؛

قدرت پوشالي آمريكا با تعهد ملت ايران به ارزشهاي انقلاب به چالش كشيده شده است

مسئول نمايندگي ولي فقيه تيپ 12 قائم(عج) استان سمنان گفت:‌ قدرت پوشالي آمريكا با تعهد ملت ايران به ارزشهاي انقلاب به چالش كشيده شده است.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از گرمسار، ‌حجت الاسلام والمسلمين سيدابوالفضل راسخي مسئول نمايندگي ولي فقيه تيپ 12 قائم(عج) استان سمنان به همراه سيد مرتضي قاسم زاده فرماندهي اين يگان از گردان امام حسين (ع) گرمسار بازديد به عمل آوردند.

در اين ديدار حجت الاسلام راسخي با استناد به يكي از آيات قرآن كريم گفت: خداوند رزمندگاني را كه در راه خدا قيام مي كنند به بهترين نحو پاداش عطا مي فرمايند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه تيپ 12 قائم(عج) استان سمنان با اشاره به تلاش چند ساله بسيجيان در پاسداشت انقلاب گفت: بي شك اگر نبود مجاهدتهاي رزمندگان و بسيجيان ما امروز بايد ايران را به تاريخ مي سپرديم.

حجت الاسلام راسخي در بخش ديگري از سخنانشان با اشاره به آمريكا و قدرت پوشالي اش در منطقه اظهار داشت: آمريكا زماني به منافع كشوري طمع مي كند و در اين كشور دخالت نظامي مي كند كه اين كشور را در دفاع از ارزش‌هايش منفعل ببيند.

وي با بيان اينكه آمريكا در بسياري از كشورهاي منطقه دخالت جدي و ملموسي داشته است،‌ تصريح كرد:‌ اين در حالي است كه سالهاست آمريكا مي خواهد حكومت ايران را به چالش بكشد؛ اما تعهد ملت ايران به ارزشهاي انقلاب مانع از دست اندازي آمريكا مي شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه تيپ 12 قائم(عج) استان سمنان گفت: بصيرت را شاه كليد انتخاب درست در زندگي دانستند .

سردار قاسم زاده فرملانده تيپ 12 با تأكيد بر انجام هرچه بهتر برنامه هاي رزمي گفت: اصول ايمني در فعاليتهاي رزمي وانجارات بايد با بهترين كيفيت انجام پذيرد.

اين ديدار همزمان با برگزاري رزمايش تاكتيكي اين گردان صورت پذيرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها