عکس؛

بازدید مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور از خانواده دانشجوی شهید آقایی وندا

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور به همراه مسئولان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از خانواده دانشجوی شهید آقایی وندا بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۲۹۲۷۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان از یاسوج، در حاشیه نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی استان، داوود گودرزی مسئول سازمان  بسیج دانشجویی کشور به همراه شهرام مهدوی مطلق و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از خانواده دانشجوی شهید عبدالکریم آقایی وندا بازدید کرد.

 

 

گودرزی در این بازدید در جمع خانواده شهید، بیان داشت: تردیدی نداریم که اگر توفیق خدمت گذاری در این کشور نصیب ما شده است، به واسطه جان فشانی شهدا است.

 

 

وی افزود: ناتوانی دشمن در ورود به حریم امنیتی ایران و فرو ریختن هیمنه ی آمریکا در زمانه های مختلف، همه به واسطه از خود گذشتگی شهدا و استقامت، صبر و همراهی خانواده های آنها بوده است.

 

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی، سرکشی به خانواده شهدا را وظیفه و ادای دینی به خانواده این شهدا دانست و گفت: معتقدیم تا وقتی که پای انقلاب بمانیم و دفاع کنیم، شهدا حاضر و ناظرند و به کمک ما خواهند آمد.

 

 

این شهید گرانقدر همزمان با شروع جنگ تحمیلی درس و تحصیل را رها کرده و به جبهه های جنگ شتافت و پس از گذشت یک سال به عنوان مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه خوزستان انجام وظیفه نمود، وی همچنین به زبان انگلیسی تیلط کامل داشت و علاوه بر آن همزمان در مدارس شهرآغاجاری به عنوان مدرس درس قرآن شد.

شهید عبدالکریم آقایی وندا در سال ۱۳۶۳ به عنوان نفر اول در رشته الکترونیک جامدات دانشگاه صنعتی شریف قبول و همزمان و علاوه بر تحصیل ارتباط خود را با جبهه های جنگ حفظ کرد، بطوریکه ایشان در طراحی و برنامه ریزی موشکی ایران نقش بسزایی داشتند و اولین موشک ایران موسوم به کرم ابریشم که به سمت عراق شلیک شد زیر نظر مستقیم این شهید ساخته شد.

شهید آقایی وندا همچنین از افرادی بودند که جهت شناسایی برون مرزی به قلب رژیم صهیونیسی نفوذ کرده و پس از اتمام عملیات شناسایی شبانه پوسترهایی از امام خمینی بر روی تانک های رژیم صهیونیسی نصب کردند که باعث ایجاد رعب و وحشت و عقب نشینی نیروهای صهیونیستی شد.

شهید عبدالکریم آقایی در سال ۱۳۶۵ در منطقه جزیره مجنون همانند سرور و سالار خود اباعبدالله الحسین در راه اسلام شهید و نامش در تاریخ جاودانه شد.

ارسال نظرات