خبرهای داغ:
در اولین روز از دهه فجر:

زنگ انقلاب در تمامی مدارس تاکستان نواخته می شود

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با ورود امام خمینی(ره)به ایران زنگ انقلاب در تمامی مدارس نواخته می شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۴۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

سیدابوالفضل فاضلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان کشور است.

وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روز و ساعتی پس از 15 سال در 12 بهمن سال 57 به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد کنند که هم اکنون به الگویی بی بدیل برای همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است..

این مسئول با اشاره و عناوین برنامه های آموزش و پرورش تاکستان گفت: شعار دهه فجر انقلاب اسلامی سال 1394 تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

فاضلی با اشاره به روز شمار دهه فجر تصریح کرد: دوازدهم بهمن انقلاب اسلامی، امام خمینی رحمه الله علیه ، ولایت فقیه و رهبری،سیزدهم بهمن انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، هم دلی و هم زبانی دولت و ملت،چهاردهم بهمن انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی ، پانزدهم بهمن انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت .

و همچنین شانزدهم بهمن انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی،عدالت خواهی وحکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، هفدهم بهمن انقلاب اسلامی، تحکیم بنیاد خانواده، جوانان و سبک زندگی اسلامی –ایرانی،هجدهم بهمن انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: نوزدهم بهمن انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی، بیستم بهمن ماه انقلاب اسلامی، الهام بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین المللی.،بیست و یکم بهمن ماه انقلاب اسلامی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن،انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مزین شده است.

فاضلی در پایان گفت: نمایشگاه آمریکا مساوی است با فریب، اجرای نمایشنامه صحنه ای در کانون مهدیه، جشن های انقلاب در مدارس، برگزاری پرسمان دانش آموزی در دبیرستان ها، همایش شوراها و تشکل های دانش آموزی روز دوشنبه ۱۹ بهمن، برگزاری مسابقات فرهنگی _ هنری و قرآن، نماز و عترت، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷نفره در روز ۲۲بهمن از جمله برنامه های کمیته فرهنگیان ودانش آموزی می باشد.

7001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها