خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود خبر داد؛

اجرای بیش از 415 برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان شاهرود بیش از 415 برنامه در قالب های مختلف فرهنگی هنری ورزشی بصیرتی و ورزشی در گرامیداشت این ایام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۴۹۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در یادواره 65 شهید شهرک البرز شاهرود و آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شاهرود با گرامیداشت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: آغاز جشن های انقلاب اسلامی با ورود افتخار آمیز نادره تاریخ و روحانیت ،بت شکن زمان،ابر مرد تاریخ به میهن اسلامی آغاز می شود و ما گرامی می داریم این روز و دهه باشکوه را و تبریک می گوییم.

وی با اشاره به بیش از 415 برنامه از کمیته های مختلف دهه فجر شهرستان شاهرود افزود: برنامه های مختلفی اجرا می شود که در این برنامه ها نقش جوانان و نوجوانان بسیار ملموس و کلیدی است و وارد صحنه انقلاب هستند.

حسین پور خاطر نشان کرد: امید آفرینی،بصیرت افزایی،دشمن شناسی،مدیریت جهادی،اقتصاد مقاومتی و همدلی و همزبانی شعارهای ستاد مرکزی برای دهه مبارک فجر است و در این راستا برنامه ها طراحی شده است.

وی با اعلام شماره همراه 09197448308 برای شرکت همه مردم در مسابقه جملات زیبا در مورد انقلاب و دهه فجر گفت: این شماره آماده دریافت جملات زیبا هموطنان در مورد انقلاب اسلامی و دهه فجر و همچنین عضویت مردم برای دریافت برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با اشاره به برنامه های روز اول دهه فجر شهرستان گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا شهرستان ساعت 8 صبح 12 بهمن با حضور مسئولین،رژه موتری و خودرویی و نواخته شدن زنگ انقلاب و ورود امام راحل به میهن را از برنامه های روز اول دهه فجر شهرستان است.

وی تاکید کرد: همه دست در دست هم می دهیم و آمریکا را معرفی و خودمان را نیز به آمریکا معرفی می کنیم و در 22بهمن اسرائیل و آمریکا و عربستان و همپیمانان طمع کرده به ملت ایران را زبون و خار کرده و ایستادگی خود را به ظهور می رسانیم که ما مانند شهدایمان تا آخر ایستاده ایم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها