خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی:

انقلاب اسلامی ایران موجب دلگرمی ملل مستضعف دنیا شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت:انقلاب اسلامی ایران موجب دلگرمی و پشتیبانی ملت های مستضعف در دنیا شده است که منجر به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شده است.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۷۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام عیسی سلیمانی در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در محل حسینیه روستای کوهان با حضور گسترده بسیجیان اظهار داشت:هر کشوری که چهار نوع علم و تکنولوژی برتر دنیا رادر اختیار داشته باشد ابرقدرت است و ایران با داشتن دانش هسته ای ،هوا وفضا،نانو تکنولوژی و پزشکی به عنوان یکی از ابرقدرتهای جهان در دنیا شناخته شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی داشته است که سرنگونی رژیم مستبد پهلوی،عدم وابستگی به غرب و شرق،برخورداری از قانون اساسی مستقل بر اساس ارزشهای اسلام و مکتب اهلبیت ،تحقیر آمریکا و زورگویان در دنیا،صدور انقلاب اسلامی و به انزوا کشیدن رژیم غاصب صهیونیستی از مهمترین دستاوردهایی سیاسی انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میامی تصریح کرد :انقلاب اسلامی موجب دلگرمی و پشتیبانی ملت های مستضعف در دنیا شده است که منجر به بیداری ملل مسلمان شده است و نمونه بارز آن بیداری اسلامی در سالهای اخیر بوده است.

سلیمانی در پایان با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر اینکه "حفظ انقلاب اسلامی از نماز و روزه واجب تر است"تاکید کرد:مهمترین وظیفه ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،حضور حداکثری در راهپیمایی 22بهمن و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در هفتم اسفند ماه 94برگزار میگردد می باشد.

وی گفت:وظیفه همه انتخاب نماینده اصلح برای هر دو انتخابات می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها