خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه فجر؛

واحد مقاومت امیدان امام زمان(عج) شهر رودیان افتتاح شد

در گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود واحد امیدان امام زمان(عج) شهر رودیان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۶۸۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود واحد امیدان امام زمان(عج) شهر رودیان افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این واحد مقاومت که مسئولین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شاهرود و مسئولین مدارس ارشاد و امام زمان(عج) حضور داشتند، واحد امیدان امام زمان(عج) رسماً افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در جمع دانش آموزان ابتدایی امام زمان(عج) شهر رودیان در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد امام و شهدا با بیان اینکه بسیج مردمی انقلاب را پیروز و تا امروز تداوم بخشیده است گفت: همدلی و اتحاد ملت ما سبب شد تا انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 57 به پیروزی برسد و امروز جشن سی و هفت سالگی آن را جشن بگیریم.

وی افزود: درخت انقلاب به بار نشست و امام بسیج را تشکیل داد تا این مردم که انقلاب کردند خود نیز از آن دفاع نمایند و از ارزش ها و آرمان های آن پاسداری کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان خاطر نشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان کشتی بان این انقلاب تلاش دارند تا اهداف انقلاب حفظ و در راه ارزش ها حرکت نمایند.

وی تصریح کرد: انقلاب با سختی و مشقت بدست آمد و ما باید پاسدار انقلاب اسلامی باشیم و مراقبت نماییم که دشمن در صدد ضربه به انقلاب است.

غنایی با بیان اینکه شما دانش آموزان باید تلاش کنید تا تفکر انقلاب اسلامی را در خود نهادینه نماییم.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود عنوان کرد: شما دانش آموزان عزیز باید تلاش کنید که این انقلاب در مسیر خودش حرکت کند و این با درس خواندن و کسب علم و معرفت بدست می آید و حضور در بسیج می تواند این را به ارمغان بیاورد.

وی بیان کرد: واحد بسیج مدرسه محل رشد و شکوفایی و رشد شما دانش آموزان در مسیر تعالی اهداف انقلاب است و باید با حضور خود آینده ای روشن را برای خود و جامعه رقم بزنید و تلاش کنید رهرو صادقی برای گذشتگان خود که انقلاب را به ثمر نشاندند باشید.

در این مراسم ضیایی مدیر دبستان امام زمان(عج) رودیان نیز با بیان اینکه بسیج زاییده انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی پیروز شد تا ملت ایران به رشد و شکوفایی برسند و بسیج در این رشد نقش مهمی ایفا کرده و با اتحاد و انسجام بین نیروهای مردم و انقلابی انقلاب را به پیش برده است و باید بسیج را در جامعه گسترش دهیم و این فرهنگ و تفکر عزتمند و اقتدار آفرین را حفظ نماییم.

در این مراسم گروه تئاتر دبستان به اجرای برنامه پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها