خبرهای داغ:
در درمانگاه رضوی سپاه شاهرود؛

عموم مردم و بسیجیان شاهرود در دهه فجر رایگان ویزیت می شوند

سرپرست بسیج جامعه پزشکی شاهرود از ویزیت رایگان و ارائه خدمات پاراکلینیکی در درمانگاه رضوی سپاه شاهرود به عموم مردم و بسیجیان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
جواد رضوانی، سرپرست بسیج جامعه پزشکی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به ویزیت رایگان مردم و بسیجیان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در درمانگاه رضوی شاهرود گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ویزیت و خدمات پاراکلینیکی رایگان در درمانگاه رضوی سپاه شاهرود به عموم مردم و بسیجیان عزیز ارائه می شود.

وی افزود: در گرامیداشت دهه فجر اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به مناطقه محروم فرومد شهرستان میامی نیز انجام می شود و تا مردم این منطقه نیز از اقدامات بهداشتی و پزشکی بسیج جامعه پزشکی بهره مند شوند.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی شاهرود با اشاره به پخش نوای انتظار در تلفن های بیمارستان های شاهرود خاطرنشان کرد: با هماهنگی با بیمارستان ها در زنگ انتظار تلفن ها نواهای انقلابی پخش می شود و برنامه های مختلف فرهنگی و نشست های بصیرتی و آذین بندی بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز انجام شده است.

رضوانی با بیان اینکه تلاش ما در راستای ترویج بهداشت در جامعه است گفت: بسیج جامعه پزشکی با انجام برنامه های مختلف بهداشتی درمانی قدم هایی را در جهت بالابردن و ارتقا سطح بهداشت فردی و اجتماعی در سطح روستاهای محروم برداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها