خبرهای داغ:

اعزام بانوان بسیجی به اردوی جهادی منطقه نردین شهرستان میامی برگزار شد

اردوی جهادی بانوان جهادگر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود به منطقه محروم نردین میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۱۷۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه جهادی بانوان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود به منطقه محروم تلوبین بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار شد.

در این اردو که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد بیش از 30 نفر از دانشجویان دختر بسیجی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی هنری و جشن انقلاب و پیگیری امورات جهادی باقیمانده از تابستان به روستای تلوبین اعزام شدند.

محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در حاشیه اعزام این گروه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه این اردوی جهادی در راستای انجام برنامه های تداوم اردوهای جهادی برگزار می شود گفت: اردوهای جهادی در طول سال ادامه می یابد تا ارتباط این جهادگران با منطقه ای که کار جهادی انجام می دهند ادامه دار باشد و برنامه های اجرایی تداوم و اثرگذاری داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی در منطقه کالپوش طرحی بلند مدت است و تلاش می شود در این مدت ما بتوانیم یک وضعیت نسبی را از نظر فرهنگی و عمرانی در منطقه محروم کالپوش با حضور بسیجیان علاقمند بوجود آوریم که تاکنون با استقبال بسیار خوب دانشجویان این کار ادامه یافته است و امیدواریم در فروردین ماه و ایام نوروز گروه های بیشتری را به روستاهای محروم کالپوش اعزام نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها