خبرهای داغ:

دانشگاه صنعتی شاهرود در المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثار گر خوش درخشید

رییس ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: دانشجویان این دانشگاه در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثار گر منطقه سه کشور، حائز رتبه های برتر شده و سهیمه حضور در المپیاد کشور را کسب کردند.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۱۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
حجت الاسلام هادی امینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهرود و ایثار گر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه از چهاردهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها 130 دانشجویان شاهد وایثارگر از پنج دانشگاه در چهار رشته انفرادی دوومیدانی، شنا، پینگ پنگ و شطرنج و در بخش گروهی در رشته والیبال به رقابت پرداختند که در پایان در رشته شطرنج فاطمه محمدی مقام دوم را کسب کرد.

امینیان اظهار داشت: در رشته شنا نیز، هدیه دباغ در 50 متر آزاد دوم شد، راضیه احمدی در 50 متر قورباغه به مقام سوم رسید و فاطمه اردکانی در 100 متر آزاد در سکوی سوم قرار گرفت.

رییس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در رشته تنیس روی میز هم مهتاب قندهاری سوم شد و مریم علی بیگی و مهتاب قندهاری در دوبل دو نفره سوم شدند.

وی گفت: در رقابت های والیبال نیز تیم دانشگاه صنعتی شاهرود بعد از تیم فردوسی مشهد نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد و سهمیه حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی کشور که اردیبهشت 95 برگزار می شود را بدست آورد.

در این دوره از رقابت های تیم هایی از دانشگاه های بجنورد،حکیم سبزواری، شاهرود،دامغان و فردوسی مشهد حضور داشتند.

رقابت های پسران دانشجوی شاهد و ایثارگر منطقه سه نیز هفته آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها