مراسم افتتاح 165 پروژه حاشیه شهر مشهد3/ استاندار خراسان رضوی خبر داد

ارائه بسته ساماندهی حاشیه شهر مشهد به وزارت کشور

استاندار خراسان رضوی از ارائه بسته ساماندهی حاشیه شهر مشهد به وزارت کشور با اعتبار دو هزار و 160 میلیارد تومان جهت بهبود وضعیت حاشیه شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در مراسم افتتاح پروژه های حاشیه شهر مشهد با همکاری سپاه امام رضا(ع) و شهرداری مشهد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در 37 سال پیش با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت و با پیمان مردم به پیروزی رسید امروز نیز با پیمان و همکاری مردم بسیاری از مشکلات را می‌توان حل کرد.

رشیدیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین افتخار خود را خدمت به مردم می‌دانند، اظهار کرد: اگر بخواهیم ارزش‌های این انقلاب تداوم پیدا کند نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

استاندار خراسان رضوی به تأکید رهبر معظم انقلاب در تمامی سخنانی خود به رسیدگی به مشکلات مردم حاشیه شهر و روستاها ادامه داد: امسال که با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است، دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زحمات بسیار زیادی را برای این ملت کشیده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم هر آنچه تاکنون در این راستا انجام شده به فضل الهی و عنایت امام رضا(ع) ادامه پیدا کند و شاهد توسعه و رفع مشکلات مردم حاشیه شهر مشهد باشیم، هم‌اکنون نیز برای حل مشکلات حاشیه شهر مشهد اقداماتی در موضوعات ستادی و راهبردی در حال انجام بوده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت این مناطق باشیم.

رشیدیان یادآور شد: بسته ساماندهی حاشیه شهر مشهد با کمک صاحبنظران و نخبگان تدوین و به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه شده که اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرایی شدن این بسته دو هزار و 160 میلیارد تومان برآورد شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها