خبرهای داغ:
جانشین مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان:

صیانت از فرهنگ اصیل انقلاب مهمترین وظیقه بسیجیان است

جانشین مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه بسیجیان ادامه دهنده ی راه شهدا هستند،گفت: صیانت از فرهنگ اصیل انقلاب از مهمترین وظایف بسیجیان است
کد خبر: ۸۶۳۳۴۸۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
مجید ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان یاد و خاطره ی امام خمینی(ره) و شهدا را گرامی داشت و افزود: تقویت روحیه س انقلابی و امیدبخشی درآحاد جامعه،تقویت ارزش ها و باورهای دینی،ایجاد همدلی و وحدت میان مردم و مسئولین،آشناسازی نسل سوم انقلاب با دستاوردهای انقلاب اسلامی و نکوداشت حماسه آفرینی های مردان و زنان این سرزمین به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشورمان از جمله اهداف برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است.

جانشین مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: تببین ریشه ها و علل شکل گیری انقلاب اسلامی و شناساندن چهره ی پلید رژیم پهلوی در جوانان امری ضروری است.

وی تصریح کرد: بسیجیان باید توطئه های دشمنان را توسط اهل قلم و نخبگان بسیجی خنثی کنند؛ و به دشمنان نشان دهند که جوان ایرانی توان انجام بهترین ها را دارد؛چرا که به خداوند متعال توکل و از رهبری فقیه پیروی و تبعیت می کند؛همچنین بصیرت افزایی در مردم و انتقال رهنمود های ولی امرمسلمین از دیگر وظایف بسیجیان است.

مجیدایمانیان افزود: بسیجیان باید با هوشمندی و ذکاوت خود مردم را از اهداف دشمنان آگاه کرده و آن ها را به حضور حداکثری پای صندوق های رأی دعوت کنند.

وی اظهار کرد: ما بسیجیان باید در ادامه ی راه شهدا گام برداریم و صیانت از فرهنگ اصیل انقلاب را به عنوان سربازان جنگ نرم وظیفه ی خود بدانیم.

جانشبن مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر عوامل پیروزی انقلاب،خاطرنشان کرد: مرجعیت دینی و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)،اراده ی بی نظیر مردم و داشتن مکتبی قوی به نام اسلام که توانست حس همدلی را درآن ها ایجادکند،حضور روحانیت انقلابی و همیشه در صحنه و وجود روحیه ی شهادت طلبی در مردم عوامل پبروزی انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها