مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد کرج و خوارزمی البرز:

بود و نبود اداره ارشاد در البرز برای استان هیچ فرقی نمی کند

پارسا اظهار داشت: بود و نبود اداره ارشاد در البرز هیچ فرقی برای استان نمی کند ظاهرا ایشان با برگزاری کنسرت سعی در عرض اندام در استان دارند تا خودی نشان دهند!
کد خبر: ۸۶۳۳۵۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ بسیج دانشجویی دانشگاهای آزاد کرج و  خوارزمی در پی سخنرانی خطیب نماز جمعه در رابطه با عزل مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه ای نوشت : 
متن این بیانیه به شرح ذیل است


بسم الله الرحمن الرحیم
در آستانه ی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اتفاقاتی در سطح شهر کرج هستیم که سخت قلب متعهدین به اسلام و انقلاب را سخت به درد می آورد .

امروز بعد از سی و هفت سال از انقلاب مسئولینی در استان البرز پیدا می شوند که به جای ترویج فرهنگی دینی اسلامی و رسیدگی به معضلات فرهنگی،خود معضل فرهنگی شده اند و حضورشان نه تنها مایه دل گرمی جبهه فرهنگی انقلاب نیست بلکه تمام همتشان راه اندازی کنسرت در شهر و ایجاد فضای گناه آلود برای نسل جوان است اینان به جای تواضع و خشوع در برابر نهی از منکر روی کار باطل بیشتر اصرار  می کنند .

به طوری که کار به جای رسیده است گوششان به تذکرات بزرگان بدهکار نبوده و نماینده محترم ولی فقیه استان را مجبور به واکنش و عکس العمل کرده اند بدتر از همه دهن کجی و لجبازی با قشر حزب اللهی و دلسوز انقلاب است که گناهی بس بزرگ است و هیچ توجیهی باقی نمی گذارد . 

مسئولی که هوای نفس را ملوان کشتی مدیریت خود قرار می دهد آن هم مدیریت در کدام حوزه ! حوزه فرهنگ که تحت نفوذ همه جانبه دشمن است نمی تواند جلوی نفوذ فرهنگی را بگیرد ، زیرا که خود مورد استحاله دشمن است و گل به خودی می زند.

سال گذشته نیز جمعی از دانشجویان بسیجی استان من باب مطالبه گری و تذکر از مدیرکل محترم ارشاد برای پاسخگویی به عملکرد ضعیفشان دعوت کردیم و در همان جلسه پرسش و پاسخ دریافتیم ایشان از مدیریت محتوای بنرهای شهری عاجز هستند ،چه برسد به مدیریت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان! در آن جلسه به خود ایشان هم متذکر شدیم از نظر دانشجویان بود و نبود اداره ارشاد در البرز هیچ فرقی برای استان نمی کند ظاهرا ایشان با برگزاری کنسرت سعی در عرض اندام در استان دارند تا خودی نشان دهند!

البته وقتی افرادی همچون آقای مدیرکل با رانت نسبت فامیلی با یکی از وزرای محترم دولت این جایگاه را اشغال کرده اند باید هم شاهد چنین فضای آلوده ای در ارشاد البرز باشیم.

لذا ما دانشجویان بسیجی استان البرز از داشتن چنین مسئولانی در استان اعلام انزجار می کنیم و از وزیر محترم ارشاد این مطالبه را داریم که تا وضع فرهنگی استان با این سیاست های نابخردانه و غرض ورزانه بدتر نشده است مدیر کل ناتوان ارشاد استان البرز را برکنار کند و مسئولی در حد وشان انقلاب اسلامی و مناسب با تهدید های فرهنگی استان انتخاب نماید.

به مدیرکل محترم هم توصیه می کنیم تا حزب الله بیشتر از این از شما خشمگین نشده است از سمت خود استعفا دهید.
                                                       
    و العاقبه للمتقین
     بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی کرج و خوارزمی

انتهای پیام/
ارسال نظرات