خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مهديشهر:

انقلاب اسلامی فرا ملی است/ استكبار جهاني نمی تواند جلوی بیداری ملت ها را بگیرد

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مهديشهر گفت: انقلاب اسلامی ما فرا ملی است یعنی برای امت اسلام و تمام ملت های جهان الگو شده است و این خاصیت به برکت اسلام است.
کد خبر: ۸۶۳۳۶۸۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
حجت الاسلام مهدی ولیخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در مهديشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام است وآرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری چیزی جدا از دستورات اسلام نبوده و نیست و بر هر انسان مسلمان واجب است که از آرمانهای امام خميني (ره) و مقام معظم رهبری که ترویج دستورات اسلام و مقابله با ظلم و فساد است، حمایت کرده و در گسترش آن بکوشد.

وي با بیان این که انقلاب اسلامی ما با انقلاب های دیگر وجه تمایز دارد، افزود: تمايز انقلاب ما با ديگر انقلاب ها اين است كه انقلاب اسلامی بر مبنای تعالیم رفیع ارزشمند اسلام استوار است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مهديشهر با بيان اينكه بنیان گذار انقلاب ما شخصیتی الهی بود که دلسوز مردم بود، گفت: دوست و دشمن به عظمت و تعهد امام راحل اذعان دارند.

ولیخانی اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران، انقلابی مردمی است بدين معنا که خود مردم خواستند این انقلاب صورت گیرد و پا به پای امام راحل برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تلاش کردند و هزینه های نگهداری آن را به هر قیمتی متحمل شدند و شاهد بارز آن شهدایی است که در این راه تقدیم کردند و این راه ادامه دارد تا انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) متصل شود.

وي تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما با توجه به این که ماهیت اسلامی و فرهنگی دارد و بر پایه عدالت استوار است و در بیداری ملت ها در سطح جهان بسیار مؤثر بوده و توانسته یک الگوی بسیار مورد قبول برای آنها باشد، اگر چه استکبار بسیار تلاش کرده و می کند که جلوی این بیداری ملت ها را بگیرد؛ اما فقط توانسته قدری سرعتش را کاهش دهد و نمی تواند جلوی بیداری ملت ها را بگیرد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مهديشهر گفت: انقلاب اسلامی ما فرا ملی است یعنی برای امت اسلام و تمام ملت های جهان الگو شده است و این خاصیت به برکت اسلام است که در آن آزادی با توجه به ارزشهای انسانی و عدالت لحاظ شده و حکومت طاغوت و ظلم و ستم و استکبار و استعمار نفی شده است.

ولیخانی بيان داشت: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از جمله در زمینه علمی و فرهنگی و اقتصادی و خصوصا سیاسی دستاوردهای ارزشمندی داشته و همین دستاوردها امروز ما را به عنوان یک کشور ابر قدرت تبدیل و در سطح دنیا معرفی کرده است و استکبار هم از همین ناراحت است.

وي گفت: امروز ملت ما به همت جوانان زحمت کش، خالص و مردم مقاوم و بصیر و رهبری شجاع،غیور، بصیر و دلسوز توانستیم نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم و از تحریم عبور کنیم و خود دشمنان تعجب کرده و اقرار دارند که با توجه به تحریم ها ایران در ابعاد مختلف موفق بوده و رشد داشته است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه مهديشهر در پايان تأكيد كرد: در شرايط حساس كنوني انتخابات بايد با حضور حداکثری و انتخابي آگاهانه انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها