خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان:

دشمن پشت چهره های موجه پنهان شده است

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان با اشاره بر اینکه دشمن بسیار زیرک است،گفت: دشمن پشت چهره های موجه پنهان شده است
کد خبر: ۸۶۳۳۹۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
فاطمه اعرابیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان، ضمن گرامیداشت ایام الله فجر بیان کرد: امام خمینی(ره) با ایجاد امید،اراده و اتحاد در ملت ایران و رهبری با بصیرت خود توانست ایران و ایرانیان را به پیروزی برساند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی روزهای انقلاب و شهدای آن دوران جوانان را با دستاوردهای انقلاب بیشتر آشنا می کند؛ و این فرصت را به آن ها می دهد تا بتوانند این نظام و رژیم طاغوت را با یکدیگر مقایسه کنند.

فاطمه اعرابیان افزود: باید یادواره های شهدا،نشست های بصیرتی و دعوت از انقلابیون در مدارس و دانشگاه ها افزایش پیدا کند؛چرا که جوانان باید در جریان اتفاقات انقلاب و دفاع مقدس قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: بسیجیان میتوانند بصیرت و آگاهی را که در نشست های بصیرتی به دست می آورند به آحاد مردم منتقل کرده و با هوشیاری کامل در راستای برهان انتخابات برنامه ریزی داشته باشند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: دشمن بسیار زیرکانه عمل می کند به گونه ای که خود را پشت چهره های موجه پنهان کرده و پنهانی نقشه های خود را پیش می برد؛بنابراین باید در طول دوره ی انتخابات بسیار مراقب اطراف خود بوده و از ایجاد تنش ها جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها