خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

دهه فجر نماد عزت و همدلی ملت ایران است

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: دهه فجر و 22 بهمن ماه نشان از اقتدار، صلابت، عزت و همدلی ملت ایران با نظام دارد و حضور حداکثری در این صحنه ها سبب تداوم نظام و کوتاه شدن طمع دشمنان می شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۹۸۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام احمد نظری در نشست گرامیداشت دهه فجر که به همت اتاق اصناف و حوزه بسیج الهادی شاهرود در سالن اجتماعات اتاق اصناف شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی بوده و هست اظهار کرد: وحدت کلمه بدان معنا که همه ملت ایران حول محور اسلام و ولایت با یکدیگر متحد شدند و توانستند رژیم شاهنشاهی و طاغوتی که از حمایت غرب و شرق برخوردار و ژاندارم منطقه بود را به زیر کشند.

وی افزود: ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش کرده اند که این انقلاب را حفظ کنند و در این راه بسیار خون ها و ایثارگری ها و جانفشانی هایی را از خود به نمایش گذاشته اند و همین شهادت ها ست که این ملت را بیدار و آبدیده کرده است.

نظری خاطر نشان کرد: اصناف و بازاریان ما از قبل از انقلاب از بدو آغازین روزهای شروع انقلاب در سال 42 در میدان مبارزه حضور داشته اند و در پشتیبانی از اسلام و انقلاب در خط مقدم دفاع قرار داشته و دارند.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب نیز اصناف و بازاریان ما در خط مثقدم دفاع و پیشرفت انقلاب حضور فعال داشته و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در دوران تحریم کمک نظام بوده اند و در حفظ کیان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی همیشه در صحنه حضور فعال داشته و دارند.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه شما اصناف و بازاریان رسالت خود را به خوبی دانسته و در آن مسیر حرکت می کنید گفت: امروز نظام اسلامی به حضور حداکثری در صحنه های حساس نیاز دارد و باید شما قشر تاثیرگذار جامعه در این مسیر حرکت نمایید و مانند گذشته الگویی برای اقشار مختلف باشید.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی در تبعیت از ولایت سبب می شود این مسیر را درست ادامه دهیم اظهار کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا در بین صفوف مردم و مسئولین جدایی ایجاد کنند و از این فرصت برای رسیدن به مقاصد خود بهره ببرند و باید هوشیار و با بصیرت راه نفوذ آنها را صد کرد.

نظری عنوان کرد: دهه فجر و 22 بهمن ماه نشان از اقتدار و صلابت و عزت و همدلی ملت ایران با نظام دارد و حضور حداکثری در این صحنه ها سبب تداوم نظام و کوتاه شدن طمع دشمنان می شود.

وی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز 7 اسفندماه گفت: باید مانند گذشته در این انتخابات نیز ملت ما با توجه به گفتمان رهبری انقلاب با حضور حداکثری همه اقشار در پای صندوق های رای همدلی و همزبانی همه آحاد مردم و مسئولین را به رخ جهانیان کشیده و دشمنان را بار دیگر ناامید و منکوب کنند.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تاکید کرد: باید همه مراقب نقشه های شوم دشمن در نفوذ باشیم و تلاش کنیم تا با صفوف به هم پیوسته در تبعیت از اسلام و ولایت فقیه که راهنمای ما به سمت افق های روشن است از این مرحله حساس نیز به سلامت عبور کنیم و آینده کشور را با انتخاب صحیح بیمه نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها