خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان:

دهه فجر فرصت ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب است

فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۸۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
غلامرضا منیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان، ضمن گرامیداشت ایام مبارک فجر بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست مردمی رقم خورد که با جان و دل و با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان بیان کرد: 22بهمن سال 1357روز پیروزی و آزادی مملت ایران از چنگال طاغوتیان بود که این پیروزی عظیم را مرهون و مدیون رهبری شایسته امام خمینی(ره) هستیم.

وی با اشاره بر راهکارهای ترویج آرمان های انقلابی در جوانان خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است؛ همچنین تبیین تفاوت های میان رژیم سلطنتی شاه و جمهوری اسلامی ایران یکی از راهکارهای اصلی و اساسی برای انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز است؛ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تشریح نقش و جایگاه آنها در پیروزی انقلاب اسلامی نیز از دیگر راهکارهای ترویج آرمان های انقلابی است.

منیری تصریح کرد: تلاش در راستای حفظ ارزش ها و الگوهای انقلاب اسلامی، احیای خاطرات انقلاب و معرفی شایسته و بایسته آن ها به نسل جوان جامعه، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) از جمله مهمترین اهداف برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است.

فرمانده حوزه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) سمنان افزود: دشمنان قسم خورده اسلام در این برهه از زمان و قرار گرفتن در آستانه انتخابات در تلاش هستند تا در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نفوذ کنند؛ بنابراین بسیجیان باید در این راستا هوشیاری و بصیرت خود را افزایش دهند و افکار و نظرات خود را یکپارچه کنند.

وی با بیان اینکه در حال سپری روزهای بسیار حساسی هستیم،اظهار کرد: باید مراقب اوضاع داخلی کشور باشیم و با وحدت آفرینی نیروهای بسیجی در معرفی بهترین کاندیدا و پرهیز از اختلاف افکنی تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها