خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا دامغان:

دشمن شناسی و بصیرت افزایی مهمترین هدف برنامه‌های ویژه دهه فجر است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا سپاه ناحیه دامغان با برشمردن برخی از فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج این حوزه در ایام دهه مبارک فجر، دشمن شناسی و بصیرت افزایی را مهمترین هدف و شاخصه این ویژه برنامه‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۱۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

عباسعلی شیخ الاسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، با بیان اینکه جشن‌ها و آیین‌های گرامیداشت دهه فجر در واقع بزرگداشت سال‌ها مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و سپس 37 سال حماسه آفرینی در مواجهه با دشمنان اسلام و ایران است، اظهار داشت: در برنامه‌های ساماندهی شده برای دهه فجر امسال در سطح حوزه مقاومت بسیج کربلا دامغان که به شکل باشکوهی تا امروز برگزار شد، سعی شده بیانات رهبری به‌عنوان چراغ و نقشه راه استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجیان همواره رهروان ثابت قدم گفتمان انقلاب و امام بوده و هستند، افزود: پاسداشت ایام الله دهه فجر در جای جای میهن اسلامی خود عامل مهمی در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمون نمودن اندیشه‌های ناب آینده‌سازان کشور به‌ویژه نسل چهارم انقلاب به مسیر عزت استقلال و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا سپاه ناحیه دامغان، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، حضور فرمانده و اعضای شورای حوزه کربلا در مدارس و مراکز آموزشی روستایی، فراخوان‌های پایگاهی و راهپیمایی شبانه، همایش پیاده روی خانوادگی و نشست‌های بصیرتی را از جمله برنامه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی این حوزه در ایام دهه فجر عنوان کرد.

شیخ الاسلامی افتتاح پایگاه مقاومت بسیج 15 خرداد روستای مایان و افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهید علی نژاد روستای امام آباد به ترتیب در روزهای 21 و 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج کربلا در ایام دهه فجر برشمرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های انجام شده در این ایام است.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها