جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و مجلس است

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن و جریان نفوذ در انتخابات گفت: نباید جایگاه مجلس شورای اسلامی که یک جایگاه تصمیم‌گیری است به دستان افراد غیر اصلح بسپاریم چراکه دشمن سعی دارد این مراکز را در دست بگیرد.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۵۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار مظاهر مجیدی امروز در یادواره شهدای روستای خاکریز شهرستان اسدآباد به عملیات والفجر 8، دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: شهدا با جانفشانی و مجاهدت جانانه خود در راه اسلام و انقلاب حرکت کردند و این امنیت و آرامش را برای ما رقم زدند که وظیفه ما پاسداری از خون آنان است.

وی با اشاره به روزهای سخت برای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس برای دفاع ارزش‌ها و دستاورهای انقلاب گفت: این انقلاب با خون هزاران شهید آغشته شده و باید قدر آن را دانست چرا که ما برای پایداری آن خون‌ها داده ایم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان حضور مردم برای انتخاب نام جمهوری اسلامی برای این نظام و حضور 99.8 درصدی اشاره کرد و گفت: این انقلاب و نظام بر پایه حکومت دینی ایجاد شد و این یکی از هنرهای بزرگ امام(ره) بود که این حکومت را ملت مبنا گذاشتند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران بیان داشت: نباید نتیجه مذاکره را تنها تیم مذاکره‌کننده دانست چراکه ما در راه انرژی هسته شهدایی را تقدیم انقلاب کردیم.

مجیدی با بیان اینکه مادر مذاکره با آمریکا دستمان پر بود و با 20 درصد اورانیوم غنی سازی شده در مذاکرات حضور یافتیم، افزود: امروز نباید بگذاریم دشمن و به خصوص آمریکا از طریق همین مذاکره راه نفوذ را پیدا کند و در بین ما رخنه کند.

وی یکی دیگر از جاهایی که احتمال نفوذ وجود دارد و رهبر انقلاب بسیار بر آن تأکید دارندرا انتخابات دانست و گفت: نباید جایگاه مجلس شورای اسلامی که یک جایگاه تصمیم گیری است به دستان افراد غیر اصلح بسپاریم؛ چرا که دشمن سعی دارد این مراکز را در دست بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان به مجلس ششم و تجربه تلخ آن دوران اشاره کرد و افزود: در مجلس ششم کسانی وارد مجلس شدند که انقلاب و نظام را قبول نداشتند و ما نماینده‌ای را انتخاب کرد یک که در صحن علنی مجلس در مقابل نظام تحصن کرد و در سطح جهان این خبر مخابره شد.

وی افزود: دشمن به دنبال همین موضوع است که با سیاستگذاری در بین مسئولان ما نفوذ و اهداف خود را اجرا کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار