ترکاشوند
در شرایط کنونی که تحریم ها برداشته شده است حالا نوبت به عمل کردن به وعده ها است و اظهارات آقای رئیس جمهور نوعی فرافکنی است.
کد خبر: ۸۶۳۴۹۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
مجید قلی زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات آقای روحانی درباره اینکه «بعضی ها می گویند که پس از برجامدولت برای مردم رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده ایم؟ برجام را خدا آورد»!؛ در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بعد از اینکه برجام با همه فراز و نشیب ها و با هدایت مقام معظم رهبری به سرانجام رسید، مردم منتظر بودند که وعده هایی که از قبل داده شده است عملیاتی شود.

قلی زاده ادامه داد: اظهارات آقای روحانی با وعده های گذشته ایشان منافات دارد؛ ایشان قبلا گفته بودند که کاری می کنیم که چرخ سانتریفیوژها بچرخد و چرخ زندگی مردم نیز بچرخد و همه مشکلات اقتصادی کشور را به تحریم ها گره زده بودند.

وی افزود: در شرایط کنونی که تحریم ها برداشته شده است حالا نوبت به عمل کردن به وعده ها است و اظهارات آقای رئیس جمهور نوعی فرافکنی است.

قلی زاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه را مشخص کرده اند؛ راه نجات ما این است که به اقتصاد مقاومتی بپردازیم و توجه ما باید به نیروی داخلی و ظرفیت های داخلی باشد.

وی تاکید کرد: مردم منتظر هستند که نتیجه ایستادگی هایشان را ببینند و در حال حاضر مشکل مردم معیشتی و مسائلی است که ریشه در اقتصاد دارد لذا از دولت آقای روحانی با توجه به اینکه بیشتر بدنه دولت، اقتصاددان هستند، در این زمینه بیشتر از آنها انتظار می رود.
ارسال نظرات