خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

ایران اسلامی در بسیاری از مسائل جهانی در رأس قرار گرفته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت:به برکت انقلاب اسلامی اکنون همه نگاه‌ها به سوی انقلاب است چراکه عملکرد انقلاب اسلامی در سطح جهان اثرگذار است و الگوی اغلب اقشار مردم و دولت‌ها شده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۶۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

حجت‌الاسلام حسین عدالتی‌شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک دهه مبارک فجر به بیانات مقام معظم رهبری که در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود اشاره کرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری این بیانات را برای روشن‌سازی ملت ایران اسلامی در راستای اقداماتی که جریانات مخالف انقلاب اسلامی برای رویگردان کردن نسل دوم و سوم انجام می باشد که باید به این مطالب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اکنون در جامعه اسلامی جریانات مخالف انقلاب که در جای جای جهان و به ویژه در داخل کشور سعی در تخریب چهره انقلاب اسلامی و آرایش و بزک کردن خاندان خبیث و ملعون پهلوی که کشور ایران اسلامی را سال‌های متمادی از تمام نقاط به عقب انداختند، هستند.

عدالتی شربیانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌شمار است اما به طور کلی این دستاوردها را می‌توان در چند مورد خلاصه کرد که از جمله آن دستاوردهای زیربنایی است.

این مسئول در ادامه افزود: دستاوردهای زیربنایی در قالب یک مدل تحمیلی متبلور شده است و تحولات بسیاری از جمله گفتمان‌ دینی و گفتمان ملی‌گرایی و غیره از آن نشأت گرفته است.

وی دستاوردهای اساسی را دومین دستاورد مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: در این دستاورد اصول و حاکمیت دینی که شالوده آن‌ استحکام حکومت اسلامی است، به وجود آمد؛ جهان‌بینی توحیدی، الهی و مبنای مدیریت و قانون اسلامی، نقش اساسی مردم در تحقق حاکمیت دینی و احیای مکتب اسلام در این قالب نهادینه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: دستاوردهای داخلی از دیگر دستاوردهایی است که طی انقلاب اسلامی به دست آمد و توانستیم به همین واسطه موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های علمی، پزشکی، صنعتی و غیره کسب کنیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم؛ این دستاورد خودکفایی کشور را رقم زده و موجب ناامیدی دشمنان شده است.

عدالتی شربیانی ابراز کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب، دستاوردهای ملی و منطقه‌ای است که اقتدار کشور اسلامی ایران را در سطح دنیا زنده کرد و اکنون ایران اسلامی در بسیاری از مسائل جهانی در رأس قرار گرفته و حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی اکنون همه نگاه‌ها به سوی انقلاب است چراکه عملکرد انقلاب اسلامی در سطح جهان اثرگذار است و الگوی اغلب اقشار مردم و دولت‌ها شده است.

این مسئول در خاتمه تأکید کرد: تمام مسئولان و مردم ایران اسلامی باید در راستای حفظ این دستاوردها برای نسل‌های آینده تلاش کرده و برای خلق دستاوردهای جدید بکوشیم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها