«لانتوری» فریاد سکولارها را هم درآورد!

خبرگزاری جهاد دانشگاهی (ایسنا) که ید طولایی در رپورتاژ خبری برای دشمنان فرهنگ اسلامی و انقلابی مردم ایران دارد ...
کد خبر: ۸۶۳۵۶۹۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

با وجود بایکوت «بادیگارد» حاتمی کیا در جشنواره‌ی فجر و حاشیه‌سازی برای «رسوایی 2» مسعود دهنمکی در برخی رسانه‌ها، شاهد حمایت جدی برخی سایت‌های خبری و مطبوعات از فیلم مبتذل «لانتوری» و اعلام خبر طراحی پوستر خارجی این فیلم از سوی این رسانه‌ها هستیم.

یک ارگان خبری وابسته به دولت نوشت:« همزمان با نزدیک شدن به نمایش «لانتوری» تازه‌ترین فیلم رضا درمیشیان در شصت و ششمین جشنواره برلین ، پوستر خارجی این فیلم رونمایی شد.»

خبرگزاری جهاد دانشگاهی (ایسنا) که ید طولایی در رپورتاژ خبری برای دشمنان فرهنگ اسلامی و انقلابی مردم ایران دارد افزود:« فیلم سینمایی «لانتوری» به نویسندگی و کارگردانی رضا درمیشیان به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش پانورامای این دوره از جشنواره برلین به روی پرده خواهد رفت.»

این در حالی است که امیر قادری، منتقد سینمایی سکولار نیز در خصوص «لانتوری» نماینده‌ی مبتذل سینمای ایران در جشنواره‌ی فیلم برلین، معتقد است :« فرم مبتذل، محتوای مبتذل می‌سازد. هر چه هست، این جا فیلمساز سرگردان و شلوغ کن عاشق واکنش گرفتن، مجموعه‌هایی از ایده‌های سیاسی تلگرامی مد روز را قاطی می‌کند و به خورد تماشاگر می‌دهدمحمد‌رضا شهیدی فر نیز لانتوری را یکی از مبتذل ترین فیلم ها در شکل و محتوا دانسته است.

«لانتوری» داستانی عاشقانه است که در آن باران کوثری، نوید محمدزاده ، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را ایفا کرده‌اند.

در حالی که منتقدان صاحب ‌نامی چون مسعود فراستی معتقدند در حق بادیگارد حاتمی کیا بی عدالتی شده است! لانتوری مبتذل درمیشیان در سه رشته بهترین طراحی چهره پردازی ، بهترین تدوین و بهترین صدا از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر نامزد دریافت جایزه شده است!!!

ارسال نظرات